Trollenbol Dezelfde rare spellingswijze als DrakenNest dus. Vraag me af wat daar het idee achter is. Bij Balagos Flying Flame is er geen gebruik van gemaakt.
QDude24 Trollenbol Bij Balagos Flying Flame is er geen gebruik van gemaakt. Die naam was dan ook niet bedacht door het park zelf, maar met een wedstrijd
RoelRoel Trollenbol Dat komt doordat je in het Nederlands het één woord is. In het Engels heb je dat niet maar het kan wel iets een totaal andere betekenis geven die je in het Engels maar uit de context moet halen bijv. het verschil tussen konijnenbouten in saus en konijnen bouten in saus. Tegenwoordig heeft bijna iedereen de Engelse ziekte, mede door het gebruik van suggesties op een mobiel toetsenbord waardoor je overal spatiefouten ziet. Ik ben blij dat ze gewoon een Nederlandse naam kiezen en niet zo'n afgezaagde Engelse naam.
Trollenbol QDude24 Denk niet dat de winnaar het erg had gevonden als ze één spatie hadden verwijderd.
Flex QDude24 ik ziet het inderdaad. Paars, blauw, groen en oranje. Ben benieuwd wat ze met die schilden van plan zijn.
Taronco Flex hoeveel karren staan er normaal op deze baan? Misschien krijgt elke kar zijn eigen gekleurde schild?
The_Bullgod Taronco hoeveel karren staan er normaal op deze baan? Volgens de Reverchon website word dit type baan standaard met 10 karren geleverd. Maar hoeveel er hiervan nog aanwezig zijn bij deze mexikaanse baan, weet ik niet.
msnguy The_Bullgod Volgens de Reverchon website word dit type baan standaard met 10 karren geleverd. Maar hoeveel er hiervan nog aanwezig zijn bij deze mexikaanse baan, weet ik niet. Ze kunnen nog altijd ergens anders ook nog nieuwe of tweedehands gondels vandaan plukken. Het is niet dat dit een zeldzaam achtbaanmodel is waar er maar enkele van zijn gemaakt. Ik ben benieuwd naar de totaalervaring. Voor mijn gevoel is dit een goede achtbaan voor de doelgroep van Hellendoorn, maar al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een kermisding... Hoe goed ze hem ook willen thematiseren.
Meint The_Bullgod Maar hoeveel er hiervan nog aanwezig zijn bij deze mexikaanse baan, weet ik niet. Ik meen mij te herinneren dat er zo'n 7 of 8 karren aanwezig waren toen ik het park bezocht in 2017. Meer dan genoeg, want in de meeste parken zijn er toch niet meer dan 2 of 3 tegelijkertijd op de baan.
The_Bullgod msnguy het is en blijft een kermisding Tja, kermisding of niet, er zullen nog genoeg bezoekers van Avonturenpark Hellendoorn zijn, die dit type coaster niet of nauwelijks kennen.
luc136 Het zijn toch 4-zitskarren? Waarom niet een ridder per stoel? Gewoon op elk wagentje die vier vaandels naast elkaar.
Quefox_ Niek ik heb er wel eens aan gerekend, maar met 4 karretjes zou de capaciteit nog lager liggen dan die van Rioolrat. Ik denk dat Hellendoorn echt wel iets meer karretjes kan gebruiken. 8 is misschien wel veel, maar 6 zou wel mooi zijn denk ik. Eerst bleef ik zelf steeds denken in sets van 4, maar met het idee van luc136 is eigenlijk elke hoeveelheid mogelijk.
Niek Ik ga er, gezien de grootte van Hellendoorn, van uit dat ze slechts 4 karren op de baan zetten. Voor een baantje als dit is de capaciteit dan wellicht ruim voldoende, zeker omdat Hellendoorn niet zo groot is. Vier karren, vier kleuren, vier ridders.
scagen Ik vind 8 karren niet zoon heel gek aantal voor Hellendoorn, ik bedoel de rapid heeft 12 boten en daar staat in de zomer ook vaak genoeg een lange rij. Ik denk gezien de toegankelijkheid van baan + de herhalingswaarde die die waarschijnlijk zal hebben onder families dat 8 echt geen overschot is op drukke dagen. Als ik naar Drievliet kijk met kopermijn (vergelijkbaar park en vergelijkbare baan) dan zie je dat die ook 8 treinen hebben.
The_Bullgod QDude24 Ze hebben er wel echt iets leuks van weten te maken, ipv die saaie standaard kermis wilde muis gondels.