Mooie foto's en ja zodadelijk staat er toch wel iets moois, maar het is wel enorm wennen... Vooral als het logo wordt zoals het is...
Als je nu kijkt dan hebben we in de afgelopen jaren echt alleen maar attracties gehad die in het Efteling sausje passen: Baron, Joris, Vliegende Hollander, Symbolica, Raveleijn
OK we moesten dan wel wennen bij Symbolica maar het was wel erg Efteling en het sausje was goed.
Wij als achtbaanfans willen vaak vernieuwing en baan brekende banen die we nog niet in de omgeving hebben, maar iemand die alleen maar de Efteling bezoekt ziet dat toch niet
Nu met Max en Moritz stapt de Efteling uit zijn comfort zone, ze hebben al een totaal ander uniek logo gemaakt (waar mening fan van staat te stijgeren, ook ik) En dan komen ze ook nog eens aan die unieke bob...
Het type coaster is dan ook al niet om naar huis te schrijven voor vele maar voor de mensen die niet verder dan de pretparken thuis komen juist wel.
Ik ben dus ergens erg teleurgesteld maar als je even door de schil kijkt zie je toch een toon aangevende stap, een stap uit de comfortzone net als bij Baron want het type coaster was toen ook zeer verrassend... Want toen brulde vele fans... We willen liever een grote B&M flying!!!
Dus als Max en Moritz zodadelijk staat met zijn capaciteit dan denk ik dat iedereen er groot profijt van gaat hebben, zowel in de achtbaan als in het thema en de capaciteit die deze belhamels gaan draaien.