Marvin
Ha dat is een foutje. Dat hoort mijn vriend @Markiewong te zijn ๐Ÿ˜‰.

Ik zal zometeen even een introductie doen in het andere forum.

Ik zal mezelf hier voor de formaliteit nog even melden. Optie 4 graag ๐Ÿ™‚.

Ik heb de openingspost bijgewerkt met alle
aanmeldingen + betalingen die ontvangen zijn en heb goed nieuws;
We kunnen per type ticket maximaal 10 tickets aanschaffen tegen de scherpe prijzen. (dus 10x entree en 10x SPEEDY Hell Ultimate pass).

Doordat onze nieuwe Belgische vrienden een abonnement hebben en voor optie 1 gaan kunnen we nog twee andere liefhebbers meenemen!
We hebben dus nog twee plekken over voor optie 2, 3 of 4 ๐Ÿ˜Ž

Ik wil ook graag mee met optie 4!

Zijn er mensen die willen carpoolen (bijvoorbeeld ergens aan de rand van Rotterdam afspreken)?

Wat tof dat dit zo spontaan georganiseerd wordt! Mooi programma. Ik ga zelf niet mee, maar kijk nu al uit naar het TR!

Grote kans dat ik op eigen gelegenheid ga met de familie hier, maar ik denk dat we elkaar heus wel tegenkomen.
    Vooral zal ik te vinden zijn bij de show van Christian Farla ๐Ÿ˜€

'Helaas' ben ik deze dag te vinden in Walibi Holland, maar tof dat jullie dit organiseren!

Op de site van Walibi.be hebben ze het over een Covid Save ticket.
    Nu ben ik een beetje verward, doelen ze hierop de QR code die je hebt als je gevaccineerd bent of een testbewijs dat je geen Covid hebt?
    Of is het iets wat je ergens moet aanvragen bij een (belgische) instantie?

JeepeeB Dat is je Coronacheck app, beetje onhandig dat elk land het in Europa anders noemt ๐Ÿ™‚

JeepeeB is inderdaad gewoon de internationale QR code uit je coronacheck app! Gisteren gebruikt en werkte zonder problemen!

Top remier! Ik heb het overzicht bijgewerkt en hiermee zijn optie 2 t/m 4 voor nu uitverkocht!

Veel plezier zaterdag! ๐Ÿ˜Ž

Hoewel we in eerste instantie vol zitten willen we wel proberen om mogelijk meer mensen mee te kunnen nemen.

Het is alles behalve zeker dat dit lukt, maar mocht je serieuze interesse hebben, laat het in de comments hieronder weten. Dan gaan we er morgen achteraan! Je hoeft nu nog niet direct te betalen maar we gaan je bij groen licht wel vragen direct te betalen. Zorg dat het mailadres in je profiel klopt zodat we je per mail kunnen bereiken.

Nou dit keer ben ik te laat mee gezien al die opties zijn uitverkocht, dan maar jaartje wachten ๐Ÿ™‚

Moet ik werken. Dus ik sla over ๐Ÿ˜‰

Mochten er mensen vanuit Eindhoven mee willen rijden, dan heb ik nog 2 plekjes over. Ik heb overigens mijn plaatsje gescoord via de Rollercoaster Friends (mocht je het gek vinden dat ik het aanbied en niet in de lijst sta).

Alle tickets zijn inmiddels bij ons binnen. Veel plezier allen! ๐Ÿ˜Ž

Let op voor de deelnemers aan de fanday morgen!

Ivm de corona check verwacht Walibi dat iedereen om 08.30 aanwezig is (en dus niet zoals eerder de genoemde 08.30 tot 09.00), zorg dus dat je QR code werkt en je een ID bewijs bij je hebt morgen.

Daarnaast verwacht Walibi dat je een bevestigingsmail kan laten zien, die sturen we door naar het email adres in je profiel vanavond.