MrRC Zie hier voor FLY : https://www.phantasialand.de/files/uploads/themenpark/documents/nutzungsbedingungen/nb-fly.pdf
MrRC UPDATE : Zoals beloofd nieuwe foto's van nog meer support delen. Helaas niet meer opgebouwd op bestaande, al reeds eerder geplaatste delen.
Niek Ik heb alle posts over de nieuwe bouwwerkzaamheden in Vlodrop een eigen topic gegeven. Genoeg nieuwswaarde daarvoor en het houdt het originele "Vekoma - Nederlandse koning in de achtbaanwereld?" ook overzichtelijk. 🙂
MrRC UPDATE 31 October 2021 : Nieuwe foto's (31 october 11:45 uur) , volgens mij wordt het tijd om iets op te bouwen.
MrRC UPDATE : 07 November 2021. Opbouw werkzaamheden zijn gestart. (nog niet het hoogste punt bereikt)
ppc-anoniem-2 Og zou vekoma een test bouwen voor dat Oil Rig entertainment center daar in de buurt van Dubai 😜 flinke opstelling! Dank voor de fotos Sjaak!
The_Bullgod Dit mag dan nog maar het begin zijn van deze opstelling, maar het is zeker al indrukwekkend
MrRC The_Bullgod Dit mag dan nog maar het begin zijn van deze opstelling, maar het is zeker al indrukwekkend En dan te bedenken dat het hoogste punt nog niet bereikt is. 😀
Silacide Denk ook dat dit voor de tilt coaster wordt, maar voor welk park het is... We weten allemaal dat Qiddiya er een wil neerzetten, maar Energylandia is natuurlijk ook nog een optie...
The_Bullgod Silacide We weten allemaal dat Qiddiya er een wil neerzetten, maar Energylandia is natuurlijk ook nog een optie... Energylandia heeft een aantal jaren geleden ondertussen ook een aanbesteding voor verstuurd. Die gaan er dus ook zeker een neerzetten. En zo'n aanbesteding zegt momenteel net zoveel als artwork, zolang er in her echt nog niets te zien is.
Dream_wizard Beter in Energylandia dan ergens in het midden oosten, veel meer mensen komen ooit in Polen.
BAVI Op de laatste foto liggen ook achterdoor, een paar blauwe rails. Ben benieuwd of die voor deze opstelling gaan zijn? Vekoma gaat gelukkig weer goed
MrRC BAVI Op de laatste foto liggen ook achterdoor, een paar blauwe rails. Ben benieuwd of die voor deze opstelling gaan zijn? Vekoma Die blauwe rails zijn van de Pretzel loop coaster. Deze zou naar Berjaya gaan. Gecanceld.
Station-de-Oost Een coaster die op deze manier gespoten is, lijkt me ook wel gaaf trouwens. Een keer wat anders dan de vele gladde strakke kleuren. Verder heel interessant om dit te gaan volgen. Ben benieuwd.
Erik Station-de-Oost Een coaster die op deze manier gespoten is, lijkt me ook wel gaaf trouwens. Een keer wat anders dan de vele gladde strakke kleuren Die achtbaan was er ook: de MP-Xpress.
The_Bullgod MrRC oh, dat is jammer voor Vekoma. Zou er nog een andere mogelijke koper kunnen zijn voor deze baan?
Station-de-Oost Erik Ja qua kleur misschien wel, maar is ook glad gespoten. Van wat ik kan zien op de foto's. Ik vind het ruige ruwe effect van een onbehandelde support wel iets hebben. Hoewel je die niet zo buiten kan laten staan vermoed ik. (onbehandeld).
Erik Station-de-Oost Ja qua kleur misschien wel, maar is ook glad gespoten. Van wat ik kan zien op de foto's. Eh, MP-Xpress zag er zo uit omdat de roest aan alle kanten er doorheen kwam. Station-de-Oost Ik vind het ruige ruwe effect van een onbehandelde support wel iets hebben. Hoewel je die niet zo buiten kan laten staan vermoed ik. (onbehandeld). Als je een achtbaan zo laat staan, heb je waarschijnlijk maar een levensduur van een paar jaar voor je achtbaan. Niet iets wat je als park moet willen.