Basilisk MrRC Ik ben geen natuurkundige, maar ik denk dat - om iets 90 graden te draaien - het moet bewegen... 😉
MrRC Ik was er net 15 min geleden en heb zien bewegen. Ik had voor de zekerheid mijn video camera meegenomen. Ik zal dit later vanmiddag plaatsen. Eerst even met de vrouw naar ziekenhuis. EDIT : Zoals beloofd de video :
rambo1990 is natuurlijk nog maar een test, maar zal hij eigenlijk niet sneller moeten kantelen om aan de capaciteitsvraag te kunnen voldoen?
MrRC rambo1990 ja idd dit is nog maar een test snelheid. Ik was gisteren zeer aangenaam verrast door allemaal nieuwe Vekoma geluidjes. 😅
Bas rambo1990 is natuurlijk nog maar een test, maar zal hij eigenlijk niet sneller moeten kantelen om aan de capaciteitsvraag te kunnen voldoen? Bij de vorige generatie tilt coasters duurt het vanaf de start van het kantelen tot aan het loslaten van de trein zo'n 15 seconden. Daar moet je het "parkeren" van de trein nog bij optellen (duurt ook ongeveer 15 seconden) waardoor je zo aan ongeveer 30 seconden wachttijd komt.
MrRC Ik heb net contact gehad met Taylor, de eigenaar van dit YouTube kanaal. Hij vertelde mij dat hij was uitgenodigd door enkele medewerkers van Vekoma, om het test terrein en de fabriek te mogen bezoeken. Hij was bezig met een tour door Europa. Hij is zelf afkomstig uit USA.
MrRC Silacide Hij is al een tijdje terug hoor OK, ja ik hoorde het ook van iemand anders. Ik heb de tekst aangepast.
MrRC Inmiddels is de trein ook al verschenen op de Tilt-sectie. Vandaag weer nieuwe geluidjes gehoord. Zogenaamde "Vekoma - noises" . Maar helaas geen tilt action gezien. Korte video :
Remco82 Vekoma had op de IAAPA in Londen een 3d model staan van de Tilt coaster die voor Cotaland bestemd is.
Remco82 MrRC Als je zegt dat je haar adres weet dan ga ik mij toch zorgen maken.... Maar ja dat is mij bekend.
MrRC StefanV ben benieuwd als de trein er op staat. Ik denk dat dit een test is om te kijken, hoe snel het maximaal zou kunnen gaan.