Meint
Leuk verhaal, wat ook een beetje aansluit bij wat Marvin zei: Coaster-Count heeft de Gerstlauer kiddy racers op een speciale manier uitgesloten van de vereiste achtbanen voor een bingo, door aan te geven dat ze niet berijdbaar zijn. Ik vind het leuk om bingo's te halen maar tegelijkertijd vind ik ook dat je niet moet proberen om jezelf in zo'n omgebouwde opslagdoos van de Action te hijsen. Maar dat zorgt er dus wel voor dat er op de kaart van Coaster Count staat dat ik nog een achtbaan kan doen terwijl dat niet het geval is zoals bij het parkje Holleshof in Wachtendonk, net over de grens bij Venlo:
Oh leuk, hier kan ik nog een achtbaan doen?
Ja sorry chef, dit gaat m niet worden, ik heb ook grenzen.
Enfin, ik heb toen de admins een mail gestuurd om te vragen of deze wasmand achtbanen ook uitgesloten konden worden, want ik zie geen verschil tussen dit en die Gerstlauer Kiddy Racers. Ik kreeg vervolgens als antwoord van Volker Sauer dat hij een keer echt gevraagd heeft aan de eigenaar van het park of hij deze baan (of een andere wasmand) mocht doen, dat heeft gedaan en daardoor is er geen standaard filter voor, want je kán ze als volwassene gewoon doen. DIe Kiddy Racers blokkeren echt als er iemand van 45+ kilo in gaat, maar ik vind het wel jammer dat ze dit dus zo hebben besloten. Treurige praktijk van credits schrapen.