EINDELIJK!!!!... Taron in Phantasialand kunnen doen. Wat een baan! 😁
We hadden gister heerlijk weer, en hoewel het op de paden erg druk was was de langste wachtrij in de ochtend bij Taron 40 minuten, daarna de rest van de dag alles tussen de 15 en 20 minuten.
Na binnenkomst in het park meteen naar Taron gelopen, bij het station aangekomen stond er 1 stel voor ons voor de 1e rij dus uiteraard front row gedaan meteen! Wat een geweldige baan, er zit geen moment vertraging in en de interactie/kruisingen met de omgeving en de baan maken dit echt een geweldige ervaring. We stonden in de brakes en moesten echt even een paar seconden nadenken/bijkomen over wat ons zojuist was overkomen... 🤣
F.L.Y was ook nieuw voor mij en ook hier de mazzel dat ik de eerste rit meteen front row kon doen zonder veel extra wachttijd... Een hele bijzondere ervaring moet ik zeggen. De launch had krachtiger gemogen van mij en de baan had ook best een paar honderd meter korter kunnen zijn. Maar het gebied, de aankleding en de houding waarin je hangt maken dit wel echt een bijzondere ervaring. Vooral airtime hangend in zo'n harnas is wel echt een hele bijzondere ervaring.
Helaas is de bingo nog niet compleet omdat de Winja's gesloten waren toen ik eenmaal in dat deel van het park was en later op de dag geen tijd meer gehad toen ze weer open waren. Maar dat lijkt mij een hele goede reden om weer terug te gaan. Want Taron staat nu wel op Nr. 1 voor mij en die moet ik zeker nog een keer doen! 😃