Vandaag naar Moviepark geweest en daar maar liefst 4 nieuwe banen kunnen doen!
Als eerste van Helsings factory, dit was eigenlijk ook meteen de favoriet van de dag. Wat een ontzettend heerlijk lomp ding is dit 🤣.
De 2de nieuwe credit werd Bandit, deze was tijdens mijn vorige bezoek helaas gesloten en doordat ik beide ritten tactisch niet boven de wielen ben gaan zitten heb ik 2 leuke ritten er op kunnen hebben! 1x de voorste coach en 1x de achterste. Mijn vrienden merkte waarom ik boven de wielen vermeed en die hebben beide ritten wat minder beleeft 😅.
De 3de nieuwe credit werd de een na laatste nieuwe toevoeging, namelijk startrek! Nadat we de eerste rit de rij wat verwarrend vonden kwamen we de 2de rit tot de ontdekking dat deze baan normaal pre shows heeft. Die werden vandaag niet gebruikt en je kon eigenlijk meteen doorlopen naar de poortjes in het station. Hoewel ik de sets in de wachtrij erg tof vond (ben opgegroeid met startrek) en een hoop dingen herkende, was de rit zelf toch een beetje flauw. Niet echt een baan waar ik lang voor in de rij zou gaan staan.
4de nieuwe is natuurlijk de nieuwste aanvulling in het park, The Studio Coaster! Leuk baantje, waarbij je eigenlijk meerdere ritje moet doen om alle details goed te kunnen bekijken maar had van mij wel wat langer mogen zijn. Een 2de stukje naar buiten had deze baan net even dat beetje extra kunnen geven. Ook moet ik zeggen dat we het station voor de poortjes hier bizar ruim vonden, waar je voor de poortjes de bagage bakken hebt. Beide keren dat we er in zaten hebben vielen deze bakken one enkel op toen we er langs liepen richting uitgang. Maar in het station zelf word je zo afgeleid door alles wat er gaande is dat je de bakken eigenlijk volledig vergeet. Maar goed hier stond de preshow op loop en kon je er zo voorbij lopen richting poortjes als je wou. Dus ik weet niet hoe dit normaal gaat als de preshow wel actief word gebruikt.
Al met al zeer goede dag gehad waarbij we na 1,5 uur eigenlijk alles wat we wouden al gedaan hadden en rond konden voor de re rides.