Afgelopen zondag heb ik wat nieuwe achtbanen kunnen vijschrijven:
Dennlys Parc:
482 Furio
483 Voltigo
484 Nitro
Leuk parkje met een geweldige flat ride genaamd Squadron33, een sky fly in combinatie met enterprise. En de 3 achtbanen zien er ook goed uit en rijden niet slecht voor hun type.
Le Fleury
485 Imoogi
486 Bayou Express
487 Aircraft.
Dit parkje viel mij een beetje tegen, aparte layout en maar 1 toilet blok terwijl het park net zo groot is als Drievliet. En dan heb je de aanlokkings achtbaan die best tegenviel. Niet vanwege de layout maar vanwege het 1 treintje per keer kunnen gebruiken want de kar moet flink geduwd worden naar de lift hill. Ik snap dat deze baan op de verkooplijst staat. Bayou express is wel weer leuke baan en de aicraft zit nog best ruim voor een kinderbaan.
Loos Parc:
488 Requin
Vorig jaar al in dit parkje geweest en nu hebben ze er een nieuwe toegevoegd. Je betaald per rit dus was in 5 minuten klaar en is leuk om af te vinken niet meer.
Bal Parc:
489 : Dragon
490: Chenille
Ook hier een kwartie naar binnen gehopt 13 euro neergelegd voor 2 achtbaantjes, typisch kinderbaantjes.
Kermis Calais:
491 Dragon
492 1001 Pattles
twee kermis baantjes lekker simpel maar de kermis had nu een promo deel waarbij alle attracties 2 euro kostte dus dat was goedkoop nog een Breakdance en een Afterburner doen. Afterburner stond wel apart opgesteld namelijk slingerde deze over het publiek heen. leuke kermis voor de rest.
11 baantjes erbij