Afgelopen dinsdag voor het eerst naar Bobbejaanland geweest! Helaas geen bingo, want speedy Bob stond stil. De rest wel allemaal gedaan, dus ik kan er weer 7 achtbanen bij tellen 🙂 Fury was toch wel de leukste vind ik! Ik had zo op het zicht niet helemaal door hoe die baan nou ging met die 2 uitstekende spikes. Had de draaiplateaus nog niet gezien 🙈 verder wel een leuk park, alleen jammer van de regen dinsdag. Het kwam echt met bakken uit de hemel. Gelukkig de meeste achtbanen droog kunnen doen. Revolution vind ik trouwens ook erg leuk! Qua baan stelt het niet super veel voor, maar die lange trein zo de lifthil op zien gaan is toch wel heel erg grappig om te zien. Prima baan ook qua theming. Ik had een soort temple of the night hawk verwacht, maar dat viel erg mee. Gelukkig niet compleet in het donker, dan wil ik namelijk nog wel eens misselijk worden. En geen achtbaan, maar Terra magma ook gedaan. Wat is die nat zeg!! 😱 had ik niet verwacht, mijn hemel. Al met al wel een prima dag gehad, maar denk niet dat we er nog snel komen.