Hjalmar de Frozen celebration liep van januari t/m mei. Ik neem toch aan dat de grote ‘30e verjaardag show’, wat tevens de enige toevoeging lijkt tijdens de 30e verjaardag op entertainment gebied, meer dan enkel de zomermaanden te zien is. Voorgangers ter ere van jubilea op Castle Stage waren immers ook jaarrond te zien.
Aangezien de daadwerkelijke verjaardag in maart is lijkt het me sterk dat dan niet de nieuwe Central Plaza show in première gaat. Dit zou dan 2 maanden overlap hebben met Frozen.
Gelukkig heb ik mijn abbo uit Parijs ingeruild voor een mooi pasje uit Anaheim, daar schieten nieuwe en vernieuwde attracties wél als paddestoelen uit de grond 😇 Het bijzondere aan Parijs is de schoonheid van het kasteelpark én het ongekend goede en vaak wisselende entertainment. Dat eerste zal niet verdwijnen. Op dat laatste vlak kan er uiteraard nog veel gebeuren de komende periode. We gaan het zien 🙌
Hjalmar Het is spijtig dat ze dan de simpele aanpassingen niet kunnen maken bij Illuminations, Avengers past er prima in als vervanging van Star Wars of Pirates
Precies dit. Of een vervanger van het Beauty and the Beast gedeelte, dat was bij introductie al een slecht stuk en dat is er niet beter op geworden. Bij Dreams zijn Mary Poppins en Jungle book uiteindelijk ook vervangen door Brave en the Lion King.