Jeetje....ik dacht dat ik kritisch was...!
Disneyland Parijs 30e verjaardag
- Bijgewerkt
Jailsamer Je stelt een vraag, en 4 mensen nemen de tijd om daar uitgebreid en inhoudelijk hun antwoord op te geven. Waar deze opmerking vandaan komt snap ik dus niet helemaal
ppc-anoniem-1
Nou jij hebt echt overal ergens iets negatiefs op aan te merken. Je kan ook doorslaan!
Zullen we het vriendelijk houden in de discussie? Graag terug naar het onderwerp
Gio heeft net op zijn LinkedIn pagina een filmpje van een minuut geplaatst wat de aanloop is naar de festiviteiten rond de 30e verjaardag van Disneyland Paris.
Breaking news!
On April 12, 1992, Disneyland Paris officially welcomed guests for the first time after years of imagination, planning and development to bring Walt Disney’s magical dream to life in Europe. Three decades later, the resort has continued to expand with new stories, characters and adventures, including beloved franchises such as Pixar, Star Wars and MARVEL, becoming the number one tourist destination in Europe. Today, I’m super excited to share with you that we will kick off our 30th Anniversary Celebration in just 6 months, on March 6, 2022! More details will be announced soon…
Bron : LinkedIn van Gio
Ik kan het filmpje elders nog niet vinden, dus maar even zo, het zijn de standaard slomo opgepoetste beelden van het resort, en veel superhelden en prinsessen. Het belangrijkste nieuws is denk wel dat de festiviteiten voor de 30e niet starten in April, maar al op 6 maart 2022, dat is over precies een half jaar.
ppc-anoniem-2 Precies op tijd om de Studios mee te nemen in de feestelijkheden!
- Bijgewerkt
Wat een charmant logo is dit geworden zeg, wat leuk!
Hjalmar Dat 30-logo is inderdaad goed gevonden zeg, heel tof!
De nieuwe ticket layouts voor tijdens de viering.
- Bijgewerkt
Het logo is werkelijk waar geniaal bedacht! Ik ben benieuwd welke nieuwigheden ze in petto hebben. Dat Marvel land open gaat, de Marvel show weer terug komt en ongetwijfeld ook naast het kasteel vast een dansende Mickey Mouse te spotten is moge duidelijk zijn. Ben benieuwd of er nog nieuwigheden qua eindshow, parade en ander entertainment aan zit te komen, want op dat vlak zijn er doorheen de hele Disney company al een tijdje (onnodige) budget cuts gaande. We gaan uit van 'a great big beautiful tomorrow'
ppc-anoniem-2 Het zijn de standaard slomo opgepoetste beelden van het resort
Het zijn zelfs ook beelden van een ander resort, California Adventure is namelijk te spotten
ppc-anoniem-1 parade
Die parade is beloofd hè Hjalmar
We blijven het positief zien dat er tenminste nu 6 maanden voor de viering in ieder geval een soort van communicatie is!
- Bijgewerkt
Hjalmar Zolang dat nog steeds niet nogmaals officieel gecommuniceerd is pin ik me daar niet op vast. Maar dat had ik toen ook al gereageerd ppc-anoniem-1 In Parijs is ons veel beloofd via een presentatie, maar soms komt er toch vertraging, minder budget of soms zelfs een annulering in stilte om de hoek kijken. Zeker aangezien er een pandemie tussendoor is gekomen Maar ik hoop zoals aangegeven zeker met je mee, als ik ergens fan van ben dan zijn het parades!
De communicatie had ik zeker verwacht. Als ze iets op orde hebben is het de marketingmachine, over kwaliteit commercials en campagnes in Parijs zeker niks te klagen. Zeker nu hopelijk komend seizoen wél weer veel internationale gasten zorgeloos de grens over kunnen om het resort te bezoeken.
Wat een geweldig logo! Echt fantastisch uitgevoerd!
Dat logo is echt schitterend!
Nou nog wachten op het programma van de nieuwe shows, murchandise, eten, etc.
ppc-anoniem-1 Nog niet de parade die ik verwacht, maar een nieuwe kerst parade. Welke een dag en nacht versie heeft.
- Bijgewerkt
Hjalmar ja het nieuws over de nieuwe kerstparade gaat sinds 2019 al rond, met vorig jaar de bevestiging dat ‘ie al klaar was. Ziet er goed uit! Wel jammer dat ie 1 float minder heeft dan de voorganger, daardoor is ‘ie net iets minder volwaardig. Maar die zullen ze ongetwijfeld binnen een paar jaar toe gaan voegen. De vraag is wel of ze uiteindelijk, wanneer alle Corona ellende voorbij is, enkel deze parade opvoeren of zoals normaliter deze echt als extra zien. Ook hoop ik dat de nieuwe daytime parade nog in de planning staat, maar daar ga ik eigenlijk niet vanuit.
Héél fijn dat het entertainment weer op gang komt, toch voor velen zijn de parade én vuurwerk het hoogtepunt van Disneyland Parijs. Het was een top verblijf in Augustus, maar wij hadden de beide de gedachte niet meer terug te hoeven totdat er weer een parade over de straten trok. Tijd om weer die kant op te gaan dus! Het nog steeds parade loze en ook nog jarige Walt Disney World zal jaloers zijn
- Bijgewerkt
Ah mooi, de parades weer terug. Altijd hét moment om wat rustiger de attracties te doen!
Laat a.u.b ook snel de mondkapjes maar achterwege in het park. Binnenlocaties prima, maar op straat…
Ik hoop nog steeds heel erg dat er ook een mooie nieuwe day time parade komt voor de 30e verjaardag, net zoiets als Magic Happens...