Hjalmar Het station wordt momenteel ook aangekleed voor de verjaardag. Inclusief nieuwe verlichting. Ik hoop alleen dat een groot medaille er niet op gegooid wordt, zou het fijn vinden als het station een tijdje redelijk normaal bij blijft liggen.
Hook Hjalmar Hoop dat het geen kermis wordt. De kunst van subtiel uitlichten lijkt in Parijs verdwenen (roze/paarse LED floodlights op kasteel en bovenkant Phantom Manor).
Hjalmar En daar is hij dan, de pukkel op het station van Disneyland RailRoad Plus, extra LED verlichting op de torens van het kasteel. De tuinen rondom de hub beginnen nu ook vorm te krijgen voor windmobiles.
Steven Jailsamer moet je even terug kijken naar een Twitter bericht van Hjalmar een paar berichten terug.
Hjalmar Het wordt erger, spinnende vlammen. Waarom kan het niet gewoon subtiel, ik snap dat dus gewoon echt niet.
ppc-anoniem-1 Hjalmar hmm, ik snap dat het past bij de wind mobielen verderop, maar dit heeft inderdaad een hoog kermis gehalte. En precies, waarom niet subtiel, zoals DisneySea met een plakkaat in de doorgang (en dus niet voor het gebouw) met wat gekleurde vlaggetjes. Waarom pakken ze als afwisseling niet een keer die luifel voor het Disneyland Hotel aan waar ‘Disneyland Paris’ op staat i.p.v. jaar na jaar 350 dagen per jaar afbreuk te doen aan Mainstreet station? 🤔.
Loekiloeki Hjalmar In tegenstelling tot andere verjaardagen vind ik dit een stuk stijlvoller. Misschien komt het wel door de kleuren maar ik vind het minder schreeuwerig.
Jailsamer Fantastisch mooi en leuk dit. Parijs pakt uit, en houd het stijlvol, ik ben benieuwd naar de rest. Maar wat ik nu zie, kan het alleen nog maar beter en leuker worden.
Jailsamer Misschien wachten tot alles af is, ipv altijd maar negatief zijn voordat iets af is. Ze zijn nog vollop bezig met alle decoraties voor de 30 jarige verjaardag. Het gaat om het geheel, en dat is nog niet klaar.
Steven En vandaag is behalve die halve ballen in de tuinen, die vrijwel niet opvallen, niks te zien. De foto's zijn korte testen denk ik en wordt vervolgens weer verwijderd om pas vlak ervoor definitief bevestigd te worden. Wel was een grote groene box opgevallen bij het treinstation, snap nu waarvan 😜
Jailsamer Steven Die pukkel is denk ik een bevesting voor dat 30 jarige symbool dat er eerst aan hing, en later weer werd verwijderd. Daar zie je straks niks meer van. Beetje muggenziften dit. Ook dit is nog niet af!
Hjalmar Ugh, zo niet mijn smaak. Het had zo mooi en classic kunnen zijn, maar opt-in voor overdadig en tierelantijntjes.
Niek Het is wat veel ja... Dat er wat gevierd wordt is duidelijker, maar het had wat minder uitbundig gemogen om het station toch nog wat klassieker te laten.
Hjalmar Wat een werk maken ze van de nieuwe tuinen, het lijkt wel bijna of ze ECPOT's Flowers and Gardens event hier achterna gaan.
Pino330 Eventjes off topic over al het negatieve commentaar, het ziet er beter uit dan in de efteling met langnek met een hoedje haha.