Jailsamer Steven Die pukkel is denk ik een bevesting voor dat 30 jarige symbool dat er eerst aan hing, en later weer werd verwijderd. Daar zie je straks niks meer van. Beetje muggenziften dit. Ook dit is nog niet af!
Hjalmar Ugh, zo niet mijn smaak. Het had zo mooi en classic kunnen zijn, maar opt-in voor overdadig en tierelantijntjes.
Niek Het is wat veel ja... Dat er wat gevierd wordt is duidelijker, maar het had wat minder uitbundig gemogen om het station toch nog wat klassieker te laten.
Hjalmar Wat een werk maken ze van de nieuwe tuinen, het lijkt wel bijna of ze ECPOT's Flowers and Gardens event hier achterna gaan.
Pino330 Eventjes off topic over al het negatieve commentaar, het ziet er beter uit dan in de efteling met langnek met een hoedje haha.
Hjalmar Eftelflags Ik vroeg mij precies hetzelfde af, waarom ze niet al volgroeide groen plaatsen. Of op zijn minst eerder in het jaar begonnen om zo volgroeide delen te hebben. Maar blijkbaar zijn we dan te negatief volgens een aantal op het forum 😉
Eftelflags Hjalmar Haha ja, of we weten wel hoe het normaal zou moeten als je tickets koopt die soms 80 euro per dag kosten. Sorry, dit zet je niet eens neer bij de Intratuin. Laat staan in het nummer 1 pretpark van Europa.
Hjalmar In deze video wordt veel verteld over het 30 jarige jubileum. Leuk om even te luisteren, wel grappig dat ze de Gardens of Wonder onderdeel gaan maken van Illuminations.
Hjalmar Soft opening van de nieuwe dag show op de hub "Dream... and Shine Brighter". Miguel is voor het eerst aanwezig in het park.
Eftelflags Tja. Ik vind de wagens goedkoop ogen en vrij lelijk. Ik ben nooit helemaal fan geweest van dit soort dansnummertjes op de hub. Maar blijkbaar werkt het en is het een mooie bezuiniging op een volledige nieuwe parade. Ben meer benieuwd naar de vernieuwde illumunations met drones 🙂
Hjalmar Eftelflags ja, ik ben het met je eens. Persoonlijk denk ik dat het komt doordat alle gekleurde platen geen frosting hebben en hierdoor zie je echt alles. Plus, die middelste wagen is gewoon een omgebouwde air stair voor vliegtuigen. Dat zie je zo duidelijk dat het bijna pijnlijk is.
tuindwerg Eftelflags Tja. Ik vind de wagens goedkoop ogen en vrij lelijk. Nou inderdaad. Bouwsteigers met wat goedkoop gekleurd plastic ertussen op wielen. Jammer! Ik vond die paarse kleur nog wel zo mooi en chique ogen. Dat zijn deze wagens allesbehalve.
Jailsamer Hjalmar Heel erg mooi dit, Parijs sjiek. Voor mij mag dit blijven staan, dit heeft niemand. Stuk voor stuk kunstwerken.
Eftelflags Van subtiliteit is weinig meer over. Maar goh. Denk dat die verlichting wel vet is als je er bent.