Nou, je moet alles een kans geven he. Dus met niet al te hoge verwachtingen toch gisteren vrij eenvoudig virtueel gereserveerd voor 4 volwassenen en 4 kinderen.
Op het moment dat we wilden reserveren sprong de tijd van 35+ minuten naar 50+ minuten. Aangezien we net de winter weide hadden bekeken en we wilden opwarmen zijn we even naar het Witte Paard gelopen. Daar een tafeltje kunnen veroveren. Nadat we eindelijk zaten en koffie met wat lekkers hadden (dus, die besteding in de horeca wat ze graag willen in die tijd dat je niks doet) kregen we een melding dat we bijna aan de beurt waren. Maar in plaats van de verwachte 50 minuten was dit al na 35 minuten. Dus, snel koffie achterover, iedereen zijn jassen aan, snel nog naar de wc en eindelijk naar Jokie.
Drie kinderwagens gestald en achteraan gesloten in de rij van mensen die virtueel aan het wachten waren in een rij op het plein. Maaaaar, tot onze grote verbazing was de QR code niet meer zichtbaar. Medewerker aangesproken en die gaf 2 dingen aan. Je kunt niet bij het Witte Paard wachten, je moet in de buurt van CF wachten. QR code verloopt na een kwartier. Que? Hoe? Wat? Dus, we kunnen er niet in? Nee, eigenlijk niet. Je moet opnieuw aansluiten in de wederom 50+ minuten durende virtuele wachtrij.
Nouja, je begrijpt dat ik dat niet aan 4 kinderen kan verkopen. Dus, na wat moeilijk gedoe en verontwaardiging van mijn kant konden we naar binnen. Binnen is dan in een totaal lege wachtrij. Maar de euforie van: YES we kunnen doorlopen, zat er na al die heisa niet in hoor.
En dit verhaal is dan nog even los van alle andere dingen die tegelijk gebeurde in dezelfde virtuele wachtrij van wachtende mensen op het plein. Voor ons in de rij stond een groep mensen met veel kinderen die te vroeg waren en voor de poortjes bleven wachten. Andere mensen duwden zich daar weer langs. Zorgden weer voor geschreeuw en geduw. Mensen werden boos op elkaar. Er was totaal GEEN sturing van personeel. Want de beste jongen stond daar voor de 1e keer en had eigenlijk ook geen idee.
Heb het een kans gegeven hoor. Maar blijf toch bij mijn 1e mening. Dit is echt niet te doen en zorgt voor gefrustreerde ouders (ik dan vooral, ben nogal een heethoofd in zulke gevallen 😅 )
Nog ff een fotoke van de sfeer toegevoegd voor de liefhebber.