Ruubje Op die fora had je gewoon over iedere attractie een actief topic
Nou, misschien op HVDVZ wel, maar daar kan ik niet over oordelen want daar ben ik nooit geweest, maar in de laatste 2 jaar op themapark was het wel armoe troef hoor en was er helemaal niet zoveel discussie. En ik volg zelf de Efteling wat minder, en als je dus die topics verborgen hebt staan (komen niet in de grote lijst langs, moet je actief opzoeken), dan is het ergens hier ook wel knap rustig, zo nu en dan nog een Disney topic. Maar zelfs Halloween in Walibi heeft eigenlijk bijzonder weinig gedaan . . .
Ruubje nog een paar reacties en welgeteld 1 review over Backerei Krumel...
Misschien helpen de huidige maatregelen in parken ook niet mee. Het is druk volgens de Efteling kalender én je moet om 17H weg én op dat moment kan je ook verder niets anders meer doen, je moet naar huis want ergens nog een hapje eten of een bioscoopje doen of wat dan ook kan niet. Het nodigt niet enorm uit dus ja, dat helpt niet mee in het reviews ergens van krijgen.
En ja, speculeren over de bouw is ook veel leuker dan daarna reviewen. We weten nog niets dus de wildste plannen doen de ronde, ergens wel leuk 🙂
En ik denk ook dat een nieuw hotel meer aandacht krijgt dan een, hoe mooi gemaakt ook, horecapunt.