DvL Mijn stille hoop blijft toch zoiets, in de trant van Raveleijn. Ik zie het Dwarrelplein meer als een soort van dorpsplein voor me.
Ik zou het liefst zien dat het Dwarrelplein helemaal is ingesloten door het hotel. Onder het hotel winkels en restaurants. Dat je echt het gevoel hebt dat zodra je het hvdvz gepasseerd bent, je gelijk ondergedompeld wordt in een hele andere wereld. Op deze manier maakt het theater ook heel mooi deel uit van het dorpse karakter op het plein. Dus geen uitzicht op het parkeerterrein. Maar uitzichten op het dorpsplein en de luxe kamers/suites met uitzicht op Aquanura.
Mijn idee hierover in het groen uitgetekend.
Mijn idee over het zicht vanaf het parkeerterrein zou zijn; een stadsmuur. Alle kamers gericht op het Dwarrelplein. en de gangen van de etages aan de kant van het parkeerterrein met kleine raampjes zoals je ze vaker ziet in stadsmuren. Op deze manier blijft er genoeg vanaf het parkeerterrein te wensen over. Men gaat zich afvragen: "Wat bevindt zich daar wanneer ik het hvdvz betreden heb". Het uitzicht vanuit het hotel gezien op het noord oosten en het oosten, zou ik ook kamers plaatsten met uitzicht op Bosrijk. En in het westen natuurlijk ook uitzicht op de pardoes promenade.
Zelf denk ik dat het hvdvz toch deel uit gaat maken van check-in van het hotel. Het hvdvz is straks te groot voor alleen gastenservice en die twee kassa's die er staan. Want als daadwerkelijk de ingang verplaatst wordt voor de Pardoespromenade, dan blijft er zoveel ruimte over in het hvdvz.