Rky1989 De gele kamers gaan nog wel, maar rood/grijsblauw/grauwgroen is gewoon echt niet mooi
Ik vind persoonlijk juist de gele kamers het lelijkst van allemaal. Zo fel, zo intens, ik zou daar echt niet tot rust kunnen komen na een dag in het park. Dan vind ik vooral de blauwe en groene kamers wat rustiger en daarmee ook prettiger ogen. In december ga ik met wat vrienden en wij dachten er bij het boeken allemaal hetzelfde over, dus die 40 euro extra hadden we graag over voor een voorkeurskamer.
Michael Ik blijf er toch bij dat dit soort hotels niet dezelfde Efteling saus moet hebben als wat het park heeft. Het is juist fijn om even in een andere omgeving terecht te komen en toch wel dat vertrouwde van de Efteling uitstraalt.
Het Efteling (Wonder) Hotel is hier een goed voorbeeld van wat mij betreft. Qua inrichting zijn de Premium Kamers daar ook niet heel bijzonder, maar bevatten wel voldoende details om het toch iets van de Efteling mee te geven. Zoiets verwacht ik ook voor het Grand Hotel.
Rky1989 Volgens mij is echter niet het kritiekpunt dat er te weinig Efteling in de hotelkamers zit, maar meer dat de kamers geen warme, cozy uitstraling hebben
Er wordt door velen hier echt heel specifiek over Eftelingse details gesproken hoor. Dat valt niet verkeerd te intepreteren.
Pascal-Manu En dit wat ze nu doen is wellicht ook tijdloos.
En zelfs als het dat niet is, die hotelkamers zullen over een aantal jaar toch wel weer aangepakt worden. Tijden veranderen en de accommodaties van de Efteling veranderen mee. Hoeveel gedaantes hebben de kamers in het Efteling (Wonder) Hotel over de jaren ook wel niet gehad?