ikbennlXD Ik en het gros van de Nederlanders zal hier nooit een stap binnen kunnen zetten.
Maar dat is toch een enorme dooddoener eh.
het hotel heeft 140 kamers, Nederland telt 8,4 miljoen huishoudens. als ieder huishouden 1 nachtje mag blijven ben je een ruime 164 jaar verder...
Dus het is ook lomp gezegd ook niet helemaal het idee dat iedereen hier naartoe kan, dat is gewoon marktwerking.
en ja, voor de prijzen van de andere verblijfsaccomodaties, en hoe de Efteling het nieuwe hotel positioneert had ik gewoonweg hogere bedragen verwacht die de Efteling zou vragen, zoals zat voorbeelden zit je met PHL, EP etc ook allemaal in dat soort of hogere bedragen, zoals wel vaker is de Efteling tegenover de markt gezien eigenlijk altijd goedkoper dan ze zouden kunnen vragen.
Dat maakt niet dat het opeens allemaal goedkoop is, maar gewoon realistisch gezien vraagt de Efteling vaak goede prijzen.
Dat wil niet zeggen overigens dat ik geboekt heb of ga boeken, ik zou het prima kunnen betalen, maar ik spaar t geld liever voor een andere vakantie, dan maar als normaal plebs met mijn abbotje naar binnen hoor.