Quefox_ Hoewel dat in theorie ook mogelijk is, is dat heel erg personeel-intensief.
Ik denk dat je het allemaal veel te ingewikkeld ziet eerlijk gezegd.
Je meld je als avondgast bij de Gastenservice, daar bellen ze even naar Mystique en een medewerker komt de mensen ophalen en neemt ze mee over tot aan het hotel.
Ik geloof niet dat het om heel veel gasten per avond gaat wat Mystique los gaat boeken.
Bovendien, in jouw verhaal, waar ze zich bij de Lobby moeten melden, zal er ook een medewerker mee moeten lopen om de avondbezoekers door het hotel te begeleiden of buitenom.
Parkbezoekers kunnen gewoon vrij Mystique inlopen, daar is gewoon een ingang en lift/trap voor tot aan het restaurant.
Het hotel kan je verder met een deur en pasje afscheiden zodat bezoekers niet verder het hotel in naar boven kunnen, zowel in het trapportaal als in de lift kan je met een pasje zorgen voor die afscheiding.
Je ziet nu al dat hotelgasten een pasje hebben voor de twee poorten (rode cirkel, paar posts hierboven) en voor intern door het hotel te begeven.
Je zal voor Mystique alleen gereserveerd moeten hebben, ik geloof inderdaad niet dat je zomaar naar binnen kan lopen ook niet voor een drankje. Maar daarvoor staat er gewoon een maître of gastheer/gastvrouw.