Hier nog de Youtube variant voor groter/beter beeld:
Aantal toffe shots in de video, maar het gaat me persoonlijk wel net te snel om even rustig te bekijken. Gelukkig hebben we de foto's nog. 😉
Over het algemeen vind ik het interieur een prettige rust uitstralen, op dat vlak erg geslaagd. Het is qua inrichting niet mijn smaak en ik vind het te generiek voor een hotel in een pretpark, maar dat is hoe ik het graag zie.
Ik zou me wel prettig voelen in het hotel.
De lobby vind ik erg geslaagd en heeft voor mij wel de Eftelingse touch. Jammer dat Biscuit veel te generiek is, maar voor een fijn koffiemoment wel een echte aanwinst in het park.
Brasserie 7 is mij teveel roze en droomvlucht, maar voelt meer Eftelings als van te vore bedacht. Ik kijkt vooral ontzettend uit naar een goed sitdown restaurant en kwam er afgelopen weken nog achter hoe erg dit gemist wordt voor borrel en avondeten in het park.
Mystique vind ik erg geslaagd qua inrichting, al mist hier iets meer die Efteling touch, maar wat kijk ik uit naar dit restaurant om een keer te proberen. Jammer dat hier nog een foto mist in het persbericht, de beelden in de film zijn me net te snel en te kort (en pauze zetten geeft nooit een best beeld).
De Spa/Zwembad is dan weer totaal niet mijn smaak, clean en kil. En ook wat claustrofobies door het in de kelder ligt. Ik denk dat de kleurstelling hier niet in werkt.
Al met al vind ik het interieur prettiger rustgevend en luxe uitstralen als vanuit de concepts, het blijft voor mij net iets te veel Efteling touch missen, maar ik zou zeker overwegen eens te overnachten en me in luxe te baden.