Ik neem aan dat je het bij die €1000 dan over alle kosten hebt zoals huur, verzekeringen, brandstof en parkeerkosten want dan snap ik het bedrag.
Ik zal alvast even het afgezaagde een auto is makkelijker en geeft meer vrijheid er in gooien, maar ik denk dat je met ander vervoer ook een heel eind kunt komen. Als ik het goeie hotel heb gevonden heeft deze een gratis shuttle naar Universal. Als de tijden voor jou goed uit pakken dan is dat alvast snel verdiend. Ik zie zo snel geen gratis shuttle service naar Disney. Wellicht dat he een optie is om voor het Disney gedeelte een ander hotel te nemen wat dichter bij is en wellicht een gratis shutlle heeft.
Ik heb geen ervaring met ubers in die regio, maar dat zal weinig problemen opleveren al denk ik dat je de prijzen te laag in schat en vergeet ook de fooi niet. Ik zou naast Uber ook naar Lyft kijken dat vaak wat voordeliger is. Blijf je in het hotel, laat je dan afzetten bij de dichtsbijzijnde Disney locatie. Dan kun je vanaf daar gebruik maken van gratis Disney vervoer. Qua kilometers scheelt het nogal of je je laat afzetten bij de Studios's of Magic Kingdom. De iTrolley rijdt volgens mij alleen op de I4 en dus niet naar Disney.
Wat betreft Attractiontickets zijn mijn eigen ervaringen tot nu toe prima geweest en heb ik er eigenlijk ook nooit iets slechts over gehoord.