Coasterfrenzy Hoe groot ben je precies?
Hoewel ik er geen enkel statistisch bewijs voor heb, krijg ik steeds meer het gevoel dat fabrikanten het aantal mensen langer dan 1m95 onderschatten. Hier op dit forum zijn er al meerdere, en als ik in Leuven over straat loop zie ik regelmatig mensen passeren die volgens mij langer zijn dan 1m95 (ik ben 1m86 dus als iemand een halve kop groter is dan ik weet je dat die op of boven de limiet zit en ik zie toch regelmatig mensen een halve kop groter dan ik). Dus in de Benelux zijn ze volgens mij niet zo extreem zeldzaam?
Ik heb nooit begrepen waarom het bij Taron wel kan en bij de recentere Kondaa niet.
Erg vervelend allemaal ... ik vind het nog altijd vervelend dat ik die groeiremmers geslikt heb waar ik psychisch ziek van werd (en andere vrouwen vruchtbaarheidsproblemen kregen) want die medicatie was dus gewoon ongezond. Soms droom ik ervan om 1m92 te zijn zodat ik met de juiste schoenen nog nipt overal in kan en los van pretparken had ik 1m95 ook niet zo erg gevonden. Eerlijk gezegd baal ik ervan dan ik door de schuld van die pillen nooit de grens van 1m90 doorbroken heb! Dan zou ik tenminste mezelf kunnen zijn in plaats van datgene wat ik volgens de rest van de wereld (modeontwerpers, kinderartsen, attractiebouwers) blijkbaar moest worden.
Ik weet dat ik eerder in dit topic al iets schreef over de groeiremmers. Voor wie dat bericht destijds gemist heeft:
https://effectengroeiremming.nl/
@Moderators: als jullie die link naar de website van de Stichting hier liever niet hebben dan zal ik hem weghalen. Maar het heeft dus wel degelijk zijdelings met dit topic te maken.