R013 Huh, fantastische elementen? Er is nog geen bedriegertje te bekennen. Sprookjes-Waterpret was een overtuigendere waterspeeltuin wat dat betreft.
Ze hadden groots kunnen inzetten op het water aspect met bijvoorbeeld waterschroeven waar je water mee omhoog kan pompen. Kinderen vinden dat soort interactiviteit geweldig. Wat dacht je van een beweegbaar vlot in de vorm van de boot van Sindbad of een grot met diamanten erin, enkel te ontdekken als je onder een flinke waterval door durft te lopen? Dan was het een veel interessantere waterspeeltuin geworden in plaats van een magere speeltuin die toevallig in het water staat.
Dat wat er nu staat is qua aankleding dik in orde, daar ga ik niet oneindig complimentjes voor geven want mijn kritiek sloeg op wat er te doen in plaats van te zien valt. Dat Wereld van Sindbad nog niet af is weten we, maar Archipel is dat waarschijnlijk wel. Op een tweetal vogelbeelden na ziet er zo uit als op de tekeningen dus ik verwacht geen grote aanpassingen meer.