asuran misschien dat fase 2 ook na de zomer begint? kunnen ze nu nog het restaurant gebruiken om geld te verdienen zodra ze weer open mogen, in plaats van mogelijke vertraging krijgen waardoor het misschien een periode in de zomer dicht is.
Station-de-Oost Ik geloof wel dat ze in maart weer verder gaan. Ze moeten ook nog beplanting aanbrengen die in december niet kon. Dat kan dan in maart geloof ik wel. Kan natuurlijk dat dan alleen die beplanting gedaan wordt. Maar zou mij ook niet verbazen als ze doorgaan met het vogelrok gedeelte. Eventueel met een sluiting voor onderhoud aan vogelrok.
laprikantan Komt door de winter, maar qua plein vind ik het nu nog niet beter. Zelfde kale vlakte waar je nu dan kan struikelen over een stenen muur.
laurenstp https://www.looopings.nl/weblog/18654/Luister-nu-de-nieuwe-soundtrack-van-Efteling-attractie-Sirocco.html
Ruubje Geweldig!! En al helemaal dat het met watereffecten, windeffecten en zelf draaien is. Dit moet spectaculair worden!
JeepeeB Mooie soundtrack van wat we er van horen. En naar mijn mening zeker een refurbishment die de oude attractie snel zal doen vergeten, als ik nog eens naar de foto’s kijk en luister naar de muziek.
Rowan90 JeepeeB Dit denk ik ook, ondanks dat de herinnering van Monsieur bij veel mensen zal blijven. De muziek deed mijzelf een beetje denken aan Game of Thrones, mooi!
paterdave2 alleen wat ik appart vind is dat je mensen door de muziek hoort. (en dan bedoel ik niet die stem van looopings)
PretparkPro paterdave2 Het is waarschijnlijk opgenomen tijdens een test met medewerkers zo te horen. Als je aandachtig luistert hoor je ook watereffecten onder druk precies die afgaan.
ToTheMoon Crowket niet deze specifiek natuurlijk- maar reisreclames naar het Oosten in z’n algemeen (er zijn er 100den)
Nils De 3de aflevering van De Wereld van Sindbad staat nu online op het YouTube kanaal van De Efteling! Een leuke video met een blik op hoe de muziek van het gebied tot leven komt en de laatste afstelingen van de belichting. Ik hoop dat de Efteling weer snel open mag en dat wel allemaal kunnen gaan genieten van dit nieuwe gebied!
Brabander Crowket Eens! Overigens hoopte ik wel dat er een datum in de laatste secondes. Jammer dat dat niet het geval was. Overigens heb ik het vermoeden dat het niet heel lang gaat duren voordat ze aan deel 2 beginnen. Ben benieuwd!!
Trollenbol Mooie derde en laatste aflevering. Voorlopig hoop ik, want ik kan nu al niet wachten op fase 2. Ze lijken bij Sirocco wel te pushen op dat de ultieme ervaring in de avond te beleven is.
laurenstp Sander de Bruijn: "Dit is pas begin." Hopelijk volgt gauw de volgende fase 😄 Trollenbol Ik ben benieuwd hoe overdag de programmering is!