Progress Maar dat was toch al bekend? En gezien de onzekere situatie niet vreemd.
Het was bekend. Echter had ik ergens nog hoop dat vooral het Vogel Rok plein nog in 2022 gedaan zou worden. Nu verwacht ik pas op z'n vroegst na 2023 weer progressie in dit gebied. Bij een Max en Moritz was dit geen probleem, daar was de Backerei geen gapend gat in een gebied. Met een wereld van Sindbad die nu eigenlijk als twee losse puzzelstukjes op een groot plein liggen vind ik het toch een ander verhaal. Zo extreem veel meer had het afmaken van het plein richting Vogel Rok toch niet gekost?
Joordi Vergeet niet dat er een hoop komt kijken bij het ontwerpen van de rest van het gebied. Ik verwacht dat ze zich voor nu daar mee bezig houden en in een latere fase met het restaurant gaan beginnen.
Dat is het hem juist, Sander heeft aangegeven dat heel het gebied al ontworpen is. Ik snap heus wel dat het Panorama complex verbouwen nu te duur is. Het ligt ook aan de grens van het gebied, dus dat stoort niet als het onveranderd blijft. Zoals ik aangaf stoor ik mij vooral aan het gat tussen Sirocco en de Vogel Rok ingang dat gewoon weer het oude Reizenrijk sfeerloze sfeer heeft. Maar goed, daar zal ik het voor nu mee moeten doen.