Arathonk Piet_Verdriet vandaar dat dat water in de winter ook gewoon uit kan en het een normale speeltuin is 😉
Marvin Ah, gelukkig toch wel echt een laagje water in Archipel! Hopelijk gaan ze het water wel nog vervangen door schoon water want anders is die mooie blauwe bodem binnen de kortste keren niet mooi blauw meer. Ik vind het er nu zelfs al vies uit zien 😅
JrmWrm Begrijp me niet verkeerd ik waardeer het enorm dat mensen foto's maken en delen van de bouw, maar over het algemeen verwacht ik dan wel foto's van iets meer dan een willekeurige lichtmast 🙃
Meint Jongens dit is toch gewoon cult. Laat de foto's van nieuwe lichtmasten, paaltjes en spijkers maar komen hoor. Laat zien dat het forum leeft. 😁
Pino330 RobH de rode leiding is waarschijnlijk voor elektra, daar komt waarschijnlijk een spotje of muziek...
OlympiaLooping RobH zouden ze die rode dingen nog wegwerken? Of laten ze dit zo zitten? Jazeker, dat blijft zo 👍️
Joordi Helaas, de opening van Sirocco laat nog even op zich wachten als we de verhalen mogen geloven 🙄
Pascal-Manu Wel echt jammer dat we de komende tijd geen updates meer krijgen. Het was erg mooi om de ontwikkelingen rond Sindbad, Sirocco en Archipel te volgen. Om er toch nog een positieve draai aan te geven: Nu blijft het voor iedereen wel een verassing. Ik hoop dat de Efteling toch iets bijzonders gaat doen. Desnoods een livestream op 1 januari. Soort van koude opening voor het publiek (dat er niet is).
Tim Pascal-Manu Ik denk dat je daar niet op moet rekenen. Wellicht opent de Wereld van Sindbad gewoon bij heropening van het park, met de nodige persaandacht.
Progress Pascal-Manu Ik hoop dat de Efteling toch iets bijzonders gaat doen. Desnoods een livestream op 1 januari. Soort van koude opening voor het publiek (dat er niet is). Dat zou alleen maar extra treurig overkomen en kost een hoop extra geld dat men beter kan opsparen. De kans is groot dat het park pas weer in april/mei open mag (met allerlei beperkingen) en daarmee wordt 2022 dan het derde rampjaar op rij. De Efteling heeft dan echt wel iets anders aan zijn hoofd dan compleet zinloze extraatjes.
rambo1990 Je kunt het natuurlijk ook aankleden als opening van het feestjaar van de Efteling. Dat het nog lang kan duren dat zou de pret niet mogen drukken in dat opzicht lijkt mij. Het zijn dan warmmakertjes voor als het park weer open mag
Eftelflags Nou ja, sowieso een waterspeeltuin openen op 1 januari is raar. Sowieso een attractie openen op 1 januari is apart.
JrmWrm Zag toevallig dit voorbij komen op mijn nieuws feed, maar het artikel is alweer verwijderd helaas. Binnenkort toch nieuwe foto's?
Vincent JrmWrm Ik moet zeggen, het ziet er echt heel goed uit. Hopelijk krijgen we snel meer foto's. Ik mis de Wereld van Sinbad updates enorm sinds de sluiting van het park.
Pascal-Manu Vincent . Ik mis de Wereld van Sinbad updates enorm sinds de sluiting van het park. Dat heb ik ook hoor. Er zal wellicht snel een nieuwe making of komen. Misschien wel op de oorspronkelijke openingsdatum.
Crowket Pascal-Manu Er is gezegd dat er in de kerstvakantie weer een nieuwe making of zou komen en dat was aangekondigd voordat duidelijk was dat de Efteling dicht moest. Dus ik denk eerlijk dat ie donderdag online komt, maar ze zouden hem ook best uit kunnen stellen (laten we hopen van niet...).
JrmWrm Ja mee eens, was toch altijd wel een lekker makertje zo bij de koffie om de dag mee door te komen haha Ik verwacht inderdaad wel binnenkort de making of over de muziek, maar hopelijk is die iets langer dan 3 minuten 😅