De ingang van Carnaval Festival is destijds ook al verplaatst toen Vogel Rok erbij kwam. Zelf nooit meegemaakt, maar ik ben het even gaan opzoeken: zo zag het er bij opening uit, de ingang op de plek waar nu de ingang van Vogel Rok staat.
Ik ben er wel voor te vinden om die entree nu volledig van dat plein weg te trekken en de wachtrij nog een keer verder te verplaatsen. De wachtrij van Carnaval Festival is misschien wel het lelijkste meest sfeerloze veehok van het hele park, daar schrok ik bij mijn vorige bezoek van. Gelukkig moest er niet lang gewacht worden. Is het een optie om de wachtrij achterom te laten lopen, zodat die vrijwel op de dubbele laan begint? Zoals hierboven geopperd verplaats je dan ook het Jokie & Jet showtje en alles wat daarbij hoort richting het grasveld, en splits je de twee gebieden zo op. Lijkt mij ergens heel logisch, als er echt een "Wereld van Sinbad" moet ontstaan.
Of je moest Carnaval Festival helemaal met de grond gelijk maken en er een Sinbad-ride zetten, maar qua IP doet Jokie het verrassend goed, dus dat is natuurlijk geen optie.