ArcovandenBroek Thanks voor het meegenieten Bob, de eerstvolgende keer zal vast niet over 20 jaar zijn? 😊
Dat heb jij goed geraden. Ik snap nu waarom dit park zo geliefd is bij velen!
The_Bullgod Een ander mooi uitzichtpunt op Grona Lund is trouwens vanaf het terras van restaurant Fåfängan. Maar hiervoor moet je wel flink wat verder steppen vanuit het centrum.
Ow goede tip, als ik de tijd heb ga ik daar ook zeker een hapje eten met dat fantastische uitzicht!
The_Bullgod Gravitykraft is onderdeel van de Gravity Group. Daar zul je vast wel meer banen van gedaan hebben.
Ow ik leer hier weer van. En inderdaad, Ravine Flyer II is ook van hun hand en die is goud!
Marvin Je hebt echt wel wat gemist hoor! Insane is fantastisch 😍
Ow echt joh? Goedzo, heb ik nog meer reden om terug te gaan als ze dat ding hebben gefixt!
NielsC Dit kan te maken hebben met het feit dat de treinen niet volledig gevuld waren. B&Ms hebben wel vaker een rattle (die van Black Mamba kan verschrikkelijk zijn) maar, dat het vaker eerder te maken met het onderhoud. Aangezien deze baan gloed nieuw is denk ik dus dat het aan het feit ligt dat de treinen niet volledig bezet waren.
Het zou zomaar kunnen wat je zegt. Het was verder ook niet vervelend maar het viel vooral op omdat deze coaster echt nèt open is.
Bedankt voor de reacties allemaal! 😃