ppc-anoniem-1 Nergens daar zie ik dat je je bevinden na een park bezoek uitgebreid deelt.
Klopt dat ik dat niet deel om verschillende redenen.
1: ik heb geen behoefte om tripreports te schrijven, het is niet mijn ding.
2:Gezien de werkzaamheden van mijn partner in de zorg moesten wij het afgelopen jaar en een groot deel van dit jaar in zelfopgelegde quarantaine zitten, oftewel werken en er alleen op uit als het echt nodig was, dus mocht ik wel reports schrijven dan zou dat een reden zijn dat ze er niet zijn.
3:Andere reden dat ik geen bezoekjes deel is omdat mijn partner en onze dochter niet de behoefte hebben om met hun giechel op bijvoorbeeld een forum te staan, dus dan krijg je saaie foto’s met alleen mijn kop erop of een foto van een uitzicht dat we allemaal kennen.
3B😃e behoefte om mij dusdanig te profileren heb ik persoonlijk ook niet, er zijn genoeg andere mensen die dat doen, soms erg geslaagd en soms ook wat minder geslaagd, mijn ervaringen zal daar zeker ook niks nieuws aan toevoegen.
Gezien het tijdstip heb ik nu niet de behoefte om verder in te gaan op je reactie(morgen weer een lange werkdag) maar als je het op prijs stelt wil ik later wel verder reageren op je bericht.