En weer een bericht vol aannames. Ik ben zo vrij geweest om even door de door jou gemaakte posts de afgelopen maanden heen te scrollen. Nergens daar zie ik dat je je bevinden na een park bezoek uitgebreid deelt. Misschien zou je dat eerst kunnen doen voordat je de meningen van anderen, zo onnodig kritisch onder de loep neemt? Dat komt wel zo respectvol over. Dit heeft naar mijn mening meer weg van respectloos.
JeepeeB Maar vind je het zelf ook niet heel HEEL !!!HEEL!!! toevallig dat juist jullie zijn uitgekozen voor een reclamecampagne?
De 2 andere gezinnen die onderdeel uitmaken van de campagne hebben zelf 0 social media bereik. Dus ons persoonlijk account heeft er in dit geval helemaal niks mee te maken. Eerder de connecties die we al hadden liggen bij Disney vanuit persoonlijke relaties.
JeepeeB maar om nou over verlichting te vallen van een horecapunt vind ik ook niet het grootste punt van kritiek.
Ik heb er zelf niks gedronken of gegeten. Dus dan kan ik, behalve over het uiterlijk, ook geen kritiekpunt geven.
JeepeeB je gaat niet voor zwemgelegenheden naar een pretpark zoals Disney, dan gaat over het algemeen de grote meute voor de attracties en een enkeling waarschijnlijk wel voor die zwemgelegenheden.
Je gaat ook niet in een duur hotel om niet van faciliteiten gebruik te maken. Dit topic gaat over een hotel, en de faciliteiten zijn daar een enorm groot onderdeel van. Dat lijkt me logisch.
JeepeeB Een minpuntje dat je ziet dat het door Amerikanen ontworpen is vind ik niet echt een groot minpuntje
Ik schrijf dat het hotel ongezellig aandoet en dat er daar echt wel verbeterpunten zijn. Dat dit waarschijnlijk komt doordat het ontworpen is door Amerikanen geef ik inderdaad als oorzaak. En ja, een ongezellig hotel ervaar ik als een enorm minpunt. De restaurants zijn erg aan de prijs, dan verwacht je eens sfeervolle ambiance.
Waarom moet ik een hotel, wat werkelijk waar fantastisch is, af gaan zeiken? Ik geef de kritiek die ik wil geven, en dat is mijn groot recht. Aurelius geeft geen enkel kritiek punt. Ongetwijfeld niet omdat zijn partner betrokken is bij de Disney Company zoals hij zelf schrijft, maar gewoon omdat hij net zoals ik enthousiast is over dit hotel.
JeepeeB je zult geen vlogger/influencer of wie dan ook die bezig is met de socials die uitgenodigd word door een pretpark zien en horen zeggen dat ze een rotdag gehad hebben en er niks aan vonden.
Ik heb vaak genoeg een park waar we op uitnodiging waren bestempeld als niet leuk, soms zelfs “het meest afschuwelijke park waar ik ooit geweest ben". Kuch - Energylandia - kuch.
Vreemd dat je op basis van 1 woord een mening teniet doet en enorm bagatelliseert. Dan zijn er vele meningen die je op dit forum kunt verwerpen volgens jou maatstaven. Wat mij betreft mag je dat de volgende keer in stilte doen én zelf je inhoudelijke bevindingen delen op basis van je eigen ervaringen of op basis van geziene beelden.