JeepeeB Ieder zijn ding hoor, maar dit is toch meer alsof je aan de Mini-Steck of Diamond Painting zit dan dat je het gevoel hebt dat je Lego aan het bouwen bent ?
LEGO topic
- Bijgewerkt
OlympiaLooping Valt opzich nog wel mee hoor, vind dat je bij de mozaïeken nog steeds het gevoel hebt dat je met Lego aan het bouwen bent. We zijn er hier thuis ook niet de grootste fan van, als je ze allemaal wil verzamelen ben je al snel veel geld en ook veel plek kwijt... We hebben ook enkel die van The Beatles omdat dat een deel van mijn vader zijn jeugd is (2 hangen er al zoals je op de foto's kan zien).
Heb ook een keertje zelf eentje ontworpen, maar die komt helaas redelijk duur uit... Misschien voor later wel leuk!
- Bijgewerkt
Heb je helemaal gelijk in de overeenkomsten zijn groot.
Maar het is wel een leuke bezigheid die Lego Art.
Aangezien ik fan ook van Marvel ben was dit een leuke binnenkomer, en het staat ook leuk aan de muur.
Volgende stap is de 3-piece van StarWars om Darth Vader te maken.
John goede tip ik wilde ook de Iron Man helm, scheelt toch weer 49% qua prijs.
Erg leuk om te doen, wel repetitief maar toch heb ik mij prima vermaakt ermee.
Hier ook de laatste tijd flink bezig met Lego! Vind het echt heerlijk om te doen dit zijn de sets die ik inmiddels heb staan. Las Vegas mist een rijtje bovenop, die is inmiddels wel compleet haha! Gewoon helemaal niet gezien dat het niet klopte toen ik de foto maakte
Ik vind dat boeket bloemen echt té grappig!
- Bijgewerkt
Ik ook, vandaar dat ik hem gekocht heb altijd een mooi boeket in huis! Ik vind deze ook echt geweldig en wil die ook nog.
Dat kasteel van Harry Potter vind ik geweldig. Krijgt straks een mooi plekje op de Lego-kamer. Die bloemen lijken mij ook mooi ja, net als dat schip in de fles en het aquarium.
Uit de serie helmen de stormtrooper gemaakt.
Gekocht voor een leuke prijs via Amazon, een leuke kleine build, niet te ingewikkeld en zef deed ik rustig aan dus heb er 4 uur over gedaan.
De andere helm moet even wachten, daar heb ik over anderhalve week pas echt tijd voor.
Voor wie het ontgaan is:
Vanmiddag is er een Lego Con online, 90 minuten lang interviews met builders en set reveals!
https://www.lego.com/nl-nl/lego-con
Om 18:00 begin het en als de geruchten kloppen dat we een UCS set mogen verwachten van Star Wars met een AT AT dan hoor ik mijn bankpas nu alweer auw roepen!
Dus wat mij betreft fingers crossed dat onderstaande afbeelding klopt!
Ik vind persoonlijk die Star Wars sets niks voor mij teveel grijs te weinig diversiteit. Maar wel prachtig wat ze daar in ontwerpen en de details die erin zitten. Ik ben benieuwd naar eventuele andere reveals.
Wat betreft Star Wars hebben wij thuis alleen de grote Falcon. Star Wars interesseert me gewoonweg niet. Vind dan de grotere modulars en vroegere city modellen leuker.
Momenteel zijn we hiermee bezig. Het is geen model van Lego, maar van de Chinese variant. Als de foto duidelijk genoeg is, wie herkent de attractie?
celebrate1st Dat gaat Phantom manor worden of niet?
Ik denk eerder de Magic Kingdom versie van Haunted Mansion.
Heb die wel eens voorbij zien komen, die leek me erg gaaf.
Houd ons zeker op de hoogte zou ik zeggen!
Dat gaat hem worden ja, de Magic Kingdom versie. De site zegt 3964+ steentjes, dus geen kleintje. Aantal nummer is 1327 om te bouwen. Maar heel veel nummers telt maar 1 steentje om te zoeken, ja, zo kan ik het ook wel.
Maar houd jullie op de hoogte. Mijn vrouw en ik bouwen zo nu en dan, beetje afwisselen samen met tv kijken, film kijken en spelletjes spelen. Alle dagen hetzelfde doen wordt ook bloody boring.
celebrate1st Heb je een linkje naar de set? Mijn vriendin is helemaal hyped door de foto en zou hem graag ook willen!
msnguy Ik denk dat het deze is, dat is dus geen officiële set maar een MOC;
https://rebrickable.com/mocs/MOC-54244/ZeRadman/the-haunted-manor/
Klopt, dat is hem. Alleen dan via Ali besteld. Helaas geen officieel Lego-model. Past wel mooi bij dat andere hoge spookhuis dat ik heb. Nu alleen nog een keertje de Monster Fighter spookhuis kopen.