Meint Ben zelf ook ongeveer een week geleden in Walibi geweest en ben groot voorstander van dit systeem tijdens 'het nieuwe normaal'. Ondanks dat we een uur later binnen kwamen en Untamed bijna de 2 uur aantikte, hebben we alles (en Untamed zelfs 5x) kunnen doen (en wat rerides op Goliath). Door de extreem lage capaciteit van de attracties zal zelfs op de rustigste dagen in Walibi een rij voor Untamed staan. Je dag is een stuk relaxter, ondanks dat de rijen wat langer zijn dan normaal.
Nu maak je een goed punt met het feit dat dit systeem erg verwarrend kan zijn, zeker als dit systeem in het buitenland gehanteerd gaat worden en de communicatie en vertaling niet sterk is. Ik denk ook dat als een park weer met normale capaciteit werkt (zoals nu in Duitsland), dit systeem alleen maar voor extra complicaties en extra lange wachttijden zorgt, fastpasses op grote schaal zorgt soms voor pijnlijk lange rijen (kijk inderdaad naar WDW). Echter zolang ze in Nederland niet met volle treinen kunnen rijden en er extra schoonmaak beurten moeten plaats vinden wacht ik liever 60 min buiten de rij met wat invul of iets te drinken dan 45 min in een fysieke rij. Capaciteit ligt toch laag, dus rijen zijn er sowieso. Dan is z'n systeem als dit, naar mijn mening, een erg mooie service van het park die ik liever rijk dan kwijt ben.