The_Bullgod Ik denk niet dat deze geruchten waar zijn. In het document dat @QDude24 deelde staat dat de oppervlakte van de baan zo'n 9.700 m2 wordt. Dat is Bijna 1.800 m2 meer dan Lech Coaster (volgens Google Maps)
Het is trouwens volgens mij nog niet gezegd, maar de naam van de achtbaan (of in ieder geval de werktitel) is Woodland. Zo staat er in de tekst
Der er efterspørgsel efter nye forlystelser med større fart og mere spænding. Der planlægges derfor opførelse af en ny rutsjebane – Woodland.
Vertaling: Er is vraag naar nieuwe ritten met hogere snelheid en meer opwinding. Het is daarom de bedoeling om een nieuwe achtbaan te bouwen - Woodland.
Ik ben nu dat document aan het doorspitten, als ik nog meer interessante details tegenkom laat ik het weten.
Edit: het enige interessante wat ik verder kon vinden: de bouw duurt naar verwachting 14 maanden, dus de baan zou in juni 2022 operationeel kunnen zijn, ervan uitgaande dat het project begin april begon.
Verder gaat het document alleen over dat dit project geen schade brengt aan natuurgebieden en dat het geen overlast gaat geven buiten park openingstijden. Alleen moeten er wel een paar bomen gekapt worden.