Het kan geen toeval zijn, maar ook ik was afgelopen weekend op de camping en dus in Toverland.
De camping zelf is ook leuk en gezellig! Ik heb heerlijk geslapen op het bedje in ons tweepersoons tentje maar zoals @Tonnie al zei, het is soms ook behelpen. Zeker toen ik er pas nadat ik naakt in het douchehokje stond achter kwam dat er een pisstraaltje uit mβn douche kwam π.
Vooraf even testen of je water hebt voor je het hokje in gaat is geen gek idee dus!
De kwaliteit en hoeveelheid van het ontbijt is top, dat je beide ingangen kunnen gebruiken is heel fijn en de camping zelf is qua ligging eigenlijk perfect! Het is ruim opgezet en fijn om de auto dichtbij te kunnen parkeren zonder dat je het idee hebt dat je op een parkeerterrein staat.
Het uur tussen 21:00 en 22:00 in het park (is dat iedere dag? Afgelopen zaterdag iig wel) is goed geregeld en gezellig, en wat een schitterend gebied is dit toch!
Als laatste, complimenten voor de groendienst in het park. Wat ligt dat er fantastisch bij! Boordevol bloemen, planten. Mooi begroeid en momenteel echt prachtig!