We hebben geboekt voor augustus! Fijn om te zien dat ze wat gedaan hebben met de tips die vorig jaar zijn gegeven. Zo is dit jaar de oude ingang te gebruiken door campinggasten. Dat vonden we vorig jaar echt een nadeel, telkens die lange weg moeten nemen naar de nieuwe ingang. En ook beddengoed is nu bij te boeken! Erg fijn, scheelt een hoop sjouwen π enige jammere vind ik dan weer dat ze dit jaar geld rekenen voor de voorkeurslocatie. Ik heb hem moeten nemen, omdat we met vrienden gaan en naast elkaar willen staan. Vorig jaar hebben we dit geregeld dmv een losse mail er achteraan. Maar goed, qua prijs valt het nog mee, β¬15,-. Bij CenterParcs is dit 2 keer zo duur, dus hier kan ik nog mee leven π
Ontbijt er ook weer bij geboekt en we gaan er van uit dat het park gewoon open is zoals vorig jaar. Kijk er weer ontzettend naar uit! Jammer dat Toverland net wat te ver is voor een abonnement, anders had ik dat zeker genomen! Blijft een tof park!
Duimen nu dat dochter ook mee gaat in Fenix eindelijk π€π» Ze is in F.L.Y. geweest, maar die gaat volgens haar niet echt over de kop (je rolt naar je rug en door naar je buik, tja...). Fenix vind ze dus te eng nog, want die gaat wel echt over de kop. Dat ze deze vast net zo leuk gaat vinden als F.L.Y. wil er nog niet in bij dβr. Maar goed, ze mag in ieder geval dit jaar eindelijk in de boosterbike! Vorig jaar kwam ze 2cm te kort.