The_Real_Infernape
Even los van de gehele discussie wil ik duidelijk vermelden dat we natuurlijk onlangs Theme Park Science hebben opgericht. Dit is edutainment en daarvoor hebben we altijd medewerking van de parken. Echt een parkbezoek kan je het niet noemen, immers zijn wij de hele dag echt bezig met 1 opname. Hiervoor krijgen wij natuurlijk gewoon alle vrijheid en toegang om dit op te nemen.
De Eftelflags vlogs die jij bedoeld zijn altijd eerlijke meningen en heb vaak genoeg gewoon volle mep betaald. Wel heb ik geregeld gratis tickets gehad of uitnodigingen van persdagen gekregen. Wanneer dit het geval is wordt het altijd genoemd in de video en/of in de comments.
Daarnaast worden wij door de parken niet betaald en krijgen wij eigenlijk zelfs geen onkostenvergoedingen. Het is een hobby, en dat mag best geld kosten natuurlijk. Hoewel de inkomsten van merch en Google wel zorgen voor extra investeringen van het kanaal. Denk aan batterijen of nieuwe mics.
Ik vind die transparantie heel belangrijk om te geven. Iedereen mag ervan vinden wat je wilt, maar ik wil gewoon altijd eerlijk communiceren naar de kijkers.