Dank voor jullie reacties! Fijn om te zien dat zo'n alternatief report ook reactie krijgt, al zijn er momenteel natuurlijk bitter weinig andere mogelijkheden voor reports in Europa 😆
Eftelflags Toch terechte laatste alinea, je hebt het park nog niet optimaal kunnen beleven. De indoorzones zijn tof, uitgebreid en in de vleermuizen zone ook nog wat toffe Kuifje attributen.
Dit wist ik inderdaad vooraf. Het is jammer, maar zoals gezegd: het was vooral een dag waarop ik nog eens 'het pretparkgevoel' wilde opsnuiven. Dat daar geen gepaste horeca, geen tropische kas en geen aquarium bij kwam, creëerde meteen een goede reden om ooit nog eens terug naar Pairi Daiza te gaan.
Steven De verblijven zijn in mijn ogen het hoge bedrag wel waard. De kamers op de dieren (wij hadden de Siberische tijgers) zijn schitterend en de mogelijkheid om in een uitgestorven park 's nachts in de 2 nieuwste delen rond te kunnen lopen zijn heerlijk!
Oh, ik geloof best dat het allemaal de moeite waard is. Er stonden 's namiddags trouwens ook relatief lange rijen bij de check-in, dus ik geloof dat het concept bijzonder gesmaakt wordt. Bovendien merkte ik op dat vele bezoekers in Land of the Cold en The Last Frontier ook over deze unieke hotels spraken. Top voor Pairi Daiza en fijn voor diegenen die er logeren, maar ik zou er persoonlijk niet in investeren. Dat is (zoals gezegd in het report) te wijten aan mijn beperkte liefde voor dierenparken. Bovendien had ik Pairi Daiza na een paar uurtjes sowieso wel gezien, waardoor een tweede dag voor mij hoegenaamd geen meerwaarde zou zijn.