BasD Ploumen wordt daar nog steeds op aangekeken, terwijl het op dat moment de partij was van Samsom
Kan het niet zijn, dat Ploumen hier ook op wordt aangekeken omdat het best een flinke excuus-campagne was in plaats van het goed kunnen uitleggen hoe de PvdA vooruit kan kijken. Ik ben het met je eens dat Ploumen is afgerekend op bepaalde vlakken waar zij niet verantwoordelijk voor was. Op andere vlakken zat zij toen ook al bij de PvdA en had ze ook een actieve rol. Maar buiten die excuses kwam, voor mij, die toekomstvisie niet goed over het voetlicht tijdens de campagne en dat is jammer.
[EDIT]
Joell Heb het woord discrimnatie niet gebruikt. Maar als jij je goed voelt daarbij vind ik het prima.
ppc-anoniem-2 Joell FlorijnThemeparkfan Zou ook niet meteen zeggen dat men fraude heeft gepleegd. Wel dat Nederland veel meer egoisten kent dan ik eerst gedacht had.
Ik zal hem anders omschrijven. Ik denk dat juist door het vechten tegen iedere vorm van discriminatie op basis van huidskleur, seksuele voorkeur of (geloofs)overtuiging goed is om een stuk egoisme de wereld uit te helpen. Dus daarom was ik verbaasd over je opmerking over Bij1, omdat ik denk dat die tegen dat egoisme vecht en mensen vraagt om verder te kijken dan hun voortuin / balkon / weiland.
Het is overigens geen verwijt eh, kan hierin goed gaan om een verschil van inzicht over standpunten 🙂