Wicca komt uit de hekserij. Hekserij is een heel oud natuurgeloof, wat nog steeds toegepast word
R0xannaBanana Klopt helemaal
Het idee is eigenlijk dat het werkt op ons onbewust zijnde. Door negers keer op keer zo af te beelden, gaan wij ze daarmee associëren. Daar ben ik het helemaal mee eens. Voglens mij is dat ook verboden, en doen we dat helemaal niet meer.
Schiet je daar mee door, den gaat het averechts werken, en dan gaan sommige mensen (ik van me zelf hoop van niet) negers associëren als zielig, en dat wil je ook niet. Aanpassing van zwarte piet, mee eens. Maar nu willen ze het helemaal verbieden, en discrimineer je juist blanke als racist, dus dat werkt dan ook weer averechts. Zoek een ballans. Dit is vragen om JIJ versus Zij verhaal. Dat willen we juist niet.
Dit is een kannibaal. een kannibaal word als negatief geassocieerd. Dus dat is de associatie. Dat negers zich hier mee associëren is gebaseerd op onnodige angst, en niet op feiten. Ik vind dat het weg moet, want wie kan nu nog op een normale leuke manier die attractie zien?