BRILJANT! Woow! Wat een geweldige ride! Combinatie van projectie, animatronics en de hele stijl. I love it!

Eftelflags Ik vind dit ook super gaaf er uit zien!

Fantastische toevoeging in het familie aanbod. Fijn met z'n 4-en op de bank.

Vind 't een schattige attractie tot dusver. Nog niet omver geblazen of iets dergelijks 🙂

Ik geloof Disney meteen dat technisch gezien deze ride toch wel weer een uitdaging is.
    En op het eerste gezicht ziet het er ook ontzettend mooi uit afgaande op de videobeelden.
    Maar toch heb ik zo mijn twijfels bij deze attractie, ik weet niet waarom, maar wat we er van gezien hebben is het 1 grote ride langs slim geplaatste videoschermen en verder nog een paar verkapte animatronics (bij gebrek aan een beter woord) erin.

Wel hoop ik dat ze het scherm van de locomotief waar Goofy op te zien is even een centimeter of 10 omhoog kunnen plaatsen, nu is het wel heel overduidelijk dat je naar een scherm kijkt vanwege de zwarte rand aan de bovenkant van het scherm.
    Maar verder, lijkt het mij een leuke ride om een keertje te doen, of de herhalingswaarde groot is weet ik nog zo net niet.

Ik denk dat mensen zich vergissen in hoeveel daadwerkelijk scherm is, als ik de videos zo bekijk zie ik toch bijzonder veel decors geplaatst in de scene. Buiten de waterval scene, is alles toch redelijk tastbaar en "echt".

Click to reveal Click to hide

Ondanks dat ik geen fan ben van "Mickey Mouse nieuwe stijl" vind ik dit er wel ontzettend gaaf uitzien!!

Als alles wat op die foto's staat echt is, is dat wel echt fantastisch. Het ziet er wel gezellig uit.

Het idee dat je onderdeel wordt van de cartoon is toch wel leuk gedaan. Ik ben alleen zelf geen fan van die nieuwe stijl cartoons al is dat uiteindelijk gewoon een kwestie van smaak.

Ook wel grappig dat de karretjes op een gegeven moment los van elkaar gaan

Als je zoekt op de ride lay out zie je hoe briljant dit is gedaan.

Een complete onride van Runaway Railway. Let op:

• Njit heeft hierop gereageerd.

Tonnie Een complete onride van Runaway Railway.

volgens mij is er zoveel te zien in een scene dat je dat nooit allemaal in een filmpje kan vatten. Moet je al bijna een 360 video opnemen. Maar wellicht dat die ook nog wel komt.

Die spoilertag is precies op tijd geïntroduceerd, nu nog volhouden om ze niet alsnog open te klikken 😅

Marvin in het Eggie is het toch altijd mooier.

Ik heb een beetje mixed feelings over wat ik nu zie.

Aan de ene kant ziet het gemixte sfeertje er heel erg tof uit, maar wat irriteer ik mij mateloos aan oa het duidelijke "schermrandje" bij Goofy in de locomotief

De pre-show van Mickey and Minnies Runaway Railway! Vind hem zelf best leuk, en een enorm catchy muziekje!

Update: helaas is de audio inmiddels gemutet vanwege een copyright claim...

Ik heb zojuist de hele attractie gezien ( preshow en POV ) en ik vind het fantastisch!!!

• Johan heeft hierop gereageerd.
          • Johan vindt dit leuk.

Ik heb al veel gezien, maar nog geen complete POV. Dat laat ik ook nog even achterwege totdat ik de boel in het echt heb gezien! Op basis van de foto's en wat fragmenten lijkt het allemaal wel heel goed gedaan hoor! Tekenfilm, maar toch als darkride.

Wat me overigens opvalt is dat blacklight volgens mij vrijwel overal gebruikt wordt. Zou het een specifieke reden hebben? Of zou dit vooral een esthetische keuze zijn geweest?

Niek Wat me overigens opvalt is dat blacklight volgens mij vrijwel overal gebruikt wordt. Zou het een specifieke reden hebben? Of zou dit vooral een esthetische keuze zijn geweest?

ik denk puur esthetisch. Zie je wel vaker bij darkrides. Zorgt ervoor dat de kleuren er extra uitspringen en geeft een cartoony look.