Jules Hollywood Studio’s en anaheim zijn al bevestigd, er gaan geruchten dat deze attractie in het plan van de 500 miljoen uitbreiding zit voor Disneyland Parc in Parijs

Marvin Ik ben naar deze attractie stiekem nieuwsgieriger dan dat hele Star Wars gedoe.

Ik heb nog nooit iemand zo hard gelijk willen geven als nu. Dit - en die geplande nieuwe dark rides in Japan - zijn dé rides waar ik momenteel reikhalzend naar uit kijk. Ik twijfel er niet aan dat Galaxy's Edge fantastisch wordt, maar geef mij dit soort dingen maar. Dit zou, tezamen met Tower of Terror, wel eens de ultieme attractie van Hollywood Studios kunnen worden 🙂

Hoewel het mij een leuke en vooral mooie attractie lijkt te worden, ben ik persoonlijk niet kapot van die "nieuwe Mickey"
Ook mijn dochter vindt de originele Mickey leuker en de nieuwe een beetje "eng"

Ziet er veelbelovend uit! Fijn dat ze buiten de mega thema gebieden ook nog steeds geld investeren in de wat kleinere darkrides

Ik was de bouwtekening al aan het bestuderen en zag inderdaad dat er verschillende scenes tegelijk zouden gaan plaatsvinden, wat zou betekenen dat je als trein vertrekt maar halverwege dus uit elkaar gaat. Dan lijkt het welhaast een zelfde principe als de trackless systemen van bijvoorbeeld Mystic Manor of Pooh, maar dan met de karretjes dichter op elkaar. Daardoor lijkt het een treintje.

Tof dat je dit soort van weet te bevestigen, lijkt een bijzonder concept te worden!

Wel jammer van de Crystal Meth Mickey en Goofy. Zeker die laatste ziet er uit als een junk uit de ghetto.

4 maanden later
6 dagen later

Mocht deze naar Parijs komen, dan hoop ik met heel mijn hart dat wij in Parijs een aangepaste versie gaan krijgen. Stiekem hoort zo'n attractie wel in een park dat ooit begonnen is vanwege Mickey. Dit filmpje is trouwens een beetje non-nieuws, want er wordt niets geshowd en alleen maar "gehyped" voor de nieuwe attractie 😛

Edit @Niek : ff leesbaar gemaakt.

3 maanden later

En we hebben weer een sneakpeak in de attractie! De attractie zal 4 Maart 2020 openen in DHS en 2022 in Anaheim.

openings scene

Voertuig

cringey, die presentator. Maar met betrekking tot de ride: ik ben benieuwd of de locomotief ook plaats biedt aan inzitttenden, of dat het de karretjes samen vertrekken en de locomotief vervolgens afscheid neemt van de passagiers.

Niek Maar met betrekking tot de ride: ik ben benieuwd of de locomotief ook plaats biedt aan inzitttenden, of dat het de karretjes samen vertrekken en de locomotief vervolgens afscheid neemt van de passagiers.

Volgens de attractieposter die Disney recent heeft vrijgegeven, zou dit niet het geval zijn (op die poster zit Goofy erin). Ik besef dat zulke posters niet de meest betrouwbare bron zijn, maar het lijkt me sowieso onlogisch om de locomotief voor passagiers te gebruiken. Het zicht zou wel erg beperkt zijn, denk ik. Anyway: ik kijk steeds een beetje feller uit naar deze nieuwe dark ride. Walt Disney World staat dus op m'n planning voor dit jaar 😃

Hjalmar De attractie zal 4 Maart 2020 openen in DHS en 2022 in Anaheim.

In 2096 zal de attractie ook in Parijs openen. 😅

Volgensmij was in een eerdere uitgelekte beschrijving/planning al duidelijk dat de locomotief leeg zal zijn. Rijd volgensmij ook niet de gehele attractie mee, maar gaat op een gegeven moment weg.

Niek cringey, die presentator

Doelgroep van de video zijn ook de jeugdige kijkers van het Disney-channel 🙂

Convival Nog beter omschreven, Amerikaanse jeugdige kijkers. verschrikkelijke doelgroep om in te werken lijkt mij 😛

een maand later

We zitten nog een kleine maand weg voordat de volgende grote attractie opent in Disney's Hollywood Studios. 4 Maart gaat Mickey and Minnie Runaway Railway open en ze beginnen nu eindelijk wat kleine aanpassingen aan de buiten kant te doen zoals de FastPass+ borden.

Ondertussen blijven de posters maar komen.

• John vindt dit leuk.

Ik heb oprecht zelden zo uitgekeken naar een attractie. Mijn verwachting is niets minder dan een "instant classic" die per direct in alle andere parken moet verschijnen.

• John heeft hierop gereageerd.