SynVox218 Hjalmar Dit is gewoon de Burj Khalifa voor waterparkliefhebbers. 😁 Wat een gigantische toren.
ppc-anoniem-2 Is dit nu het eerste glijbanen reuzenrad ding dat ooit in een waterpark gebouwd is of zijn er al meerdere? Ik hoop trouwens dat er nog wel iets aan aankleding komt want dit ziet er tot nu toe echt verschrikkelijk uit. Snap dat ze proberen een olieplatform na te bootsen, maar ik twijfel of je daarmee echt mensen trekt.
RickMarkestein ppc-anoniem-2 Is dit nu het eerste glijbanen reuzenrad ding dat ooit in een waterpark gebouwd is of zijn er al meerdere? Er staat er ook al een in Polen!
The_Bullgod ppc-anoniem-2 Is dit nu het eerste glijbanen reuzenrad ding dat ooit in een waterpark gebouwd is of zijn er al meerdere? Er zijn er al meerdere van gebouwd, dit zou zelfs al nummer 5 worden. Ik dacht dat er al 1 in het Chimelong Waterpark in China moet staan, Linkspring-Fun-World-Water-Park in China, Aqualand Reda in Polen, Xiaoyangkou Linkspring waterpark in China en ik dacht ook nog in een Duits waterpark, maar welke weet ik zo niet. En ook Mt.Olympus waterpark zal dit jaar zo'n ding openen.
Vriend_van_de_club ppc-anoniem-2 Nr 1. Chimelong Water Park, China Nr 2. Aquapark Reda, Polen Nr 3. Xiaoyangkou Linkspring, China Nr. 4 Aquatar Waterpark, Qatar Nr. 5 Mt. Olympus Theme Park & Water Park in Wisconsin Dells, VS (Zomer 2022)
Vriend_van_de_club Ik heb helaas zelf nog niet de kans gehad om zo'n slide wheel te doen, ik ben dus wel benieuwd naar de ritervaring! Maar iconische dingen zijn het wel 😃
Hjalmar Vriend_van_de_club Ik denk dat ik op een dag vrij wanneer dit open gaat even langs dit park en Doha Quest ga dit jaar 😛
jos Ben ik dan de enige die zoiets heeft van "meh" bij zo'n knoopglijbaanding? de rit ervaring zal wel speciaal zijn ofzo maar volgends mij is het zo'n attractie die je 1 keer doet en dan zoiets heb van hee.. aan de andere kant staat een een masterblaster....
Marvin jos Ben ik dan de enige die zoiets heeft van "meh" bij zo'n knoopglijbaanding? Haha nee, ik heb er ook mijn bedenkingen bij. Mij lijkt het een vrij traag geheel waarin je steeds maar een klein beetje vooruit komt. Daarnaast vind ik het ook maar een eng ding met het ook op eventuele evacuaties, maar daar zal ongetwijfeld wel over nagedacht zijn. Het zou fijn zijn als er eens zo'n Slide Wheel wat dichter bij huis zou worden gebouwd want ik wil het wel graag een keer uitproberen om erachter te komen hoe de ervaring nu echt is.
ppc-anoniem-2 Maar is dat niet hetzelfde met die mega trechters, op het oog ziet het er bijzonder spectaculair uit, maar bij de meeste van die dingen schommel je maar een (heel) klein beetje.
Taronco Ik vind ze vooral tof aangezien je een behoorlijke lange tijd in de baan zit. Dat maakt het wachten wel weer waard.
Hjalmar De SuperFlume wordt klaar gemaakt voor shipping. All wrapped up and ready to ship! 📦 These SuperFlume boats are now on their way to Qetaifan Projects Island North to be installed into our brand new attraction, ready to start creating unforgettable splashes. The 20 seater boats, once installed, will take riders on a voyage through the history of Qatar’s oil exploration before culminating in an extraordinary 16-metre chute finale. 💦 Bron
Hjalmar We hebben een achtbaan mensen, de intamin spinning wordt momenteel opgebouwd. Ik zat mij al een tijdje af te vragen wanneer we deze gingen zien. Bron
Hjalmar Niek Ik durf het je niet te zeggen, als ik heel eerlijk ben herken ik de track zelf verder eigenlijk ook niet, Het lijkt niet op de Tornado type die al gebouwd is in de twee parken. Het lijkt ook niet op Gerstlauer of Maurer. De originele concepten hadden ook geen duidelijk trein er opstaan buiten een verkant met vier oliedrums.
The_Bullgod Hjalmar Ik durf het je niet te zeggen, als ik heel eerlijk ben herken ik de track zelf verder eigenlijk ook niet, Ik vind deze track er heel erg vergelijkbaar uit zien, als die baan in Futuroscope, Objectif Mars. Ik denk dan ook dat het hier om een Family Spinning coaster gaat. https://rcdb.com/15444.htm