Ik ga het over de laatste aflevering van WandaVision hebben dus als je die nog niet gezien hebt scheer je dan weg en ga die kijken 😉
Wat zullen we eens zeggen van deze aflevering? Ik ben iemand die ervan houd als een einde ook een einde is. Niet al te veel losse eindjes, behalve teasers naar nieuwe films en series natuurlijk 😉 Ik moet alleen wel zeggen dat na alle speculatie over dat Wanda wellicht dé vijand van Doctor Strange zou worden in de volgende film en dit dé entree gaat worden van de X-men in de MCU.. Het een beetje tegen viel al ben ik wel blij dat Wanda niet de slechterik werd en er niet aan onderdoor ging, nog niet tenminste.
Want dan de end credit scene waarin Wanda het heksenboek (ik ben de naam kwijt, nepfan) bestudeerd en toch ineens weer de kinderen hoort roepen. Zou ze ze dan toch meer tot leven hebben kunnen wekken dan we dachten?
Ik ben trouwens ook heel erg benieuwd wat er met de witte variant van Vision gebeurt is. Ik had heel erg het idee dat de versie van Vision die Wanda gecreëerd heeft weer wat van de originele Vision terug ind eze variant heeft kunnen krijgen. Maar aangezien hij er vandoor ging en we hem niet terug zagen weten we natuurlijk totaal niet in hoeverre dat lukte, wat zijn plan verder is en in hoeverre de controle van Sword nu verbroken is.
Oke.. Toch nog genoeg open eindjes, volgende week de making of en dan door met Falcon and the Winter Soldier 🥳