De lijst is uitstekend voor 2021.
Het was lang stil rondom Marvel maar het is nu echt gas geven, het hele jaar door toffe series en met een beetje geluk kunnen we naar de bioscoop voor wat films.
Maar we moeten niet vergeten dat X-men nu ook bij het MCU hoort en volgens mij kunnen we daar nog meer verrassingen van verwachten.
Als eerste natuurlijk Pietro/Quicksilver die zijn opwachting maakte in WandaVision dat is voor mij een eerste teken aan de wand dat er nog zaken op stapel staan die voor ons als fans echt mindblowing zijn.
Nu is Marvel een ster in geheimen bewaren, maar waar mijn glazen bol aan zit te denken is dat we Deadpool eerder dan wij denken mogen verwachten in de films die zijn aangekondigd.
Kijk even mee in mijn glazen bol:
De series werken toe naar de film van Dr. Strange and the Multiverse of Madness.
Dr Strange heeft dus de Timestone om zijn nek hangen zodat hij de tijd kan terugdraaien.
Maar Deadpool heeft inmiddels ook een stukje techniek die dat kan zoals we konden zien in de end credits van het tweede deel.
Het zal mij niks verbazen als die twee elkaar gaan tegenkomen, om over het derde tijdreis apparaat(Avengers Endgame) maar te zwijgen.
Zelf gok ik erop dat we pas over 2 tot 3 jaar een echte eerste grote nieuwe X-men film krijgen ook, maar dat in de tussentijd wel hier en daar een toffe cameo word gegooid.
En om het dan weer even bij het hier en nu te houden met cameos, Paul Bettany en andere acteurs uit WandaVision gaven aan dat er nog een grote cameo op stapel staat, Paul Bettany ging zelfs zover om te zeggen dat hij heeft mogen werken met een acteur die hij zeer bewonderd en waar hij nog nooit mee samen heeft gewerkt.
Ook zie ik steeds meer en meer berichten opduiken dat dit wel eens Professor X zou kunnen zijn, of het dan de Patrick Steward versie is of die van James McAvoy of die van Harry LIoyd uit de serie Legion is nog meer voer voor speculatie.