Tja, zolang de CDC niet zegt dat parken of andere etablissementen dicht moeten, dan gaan ze niet dicht. Denk dat Disney ook na de sluiting en met de beperkte capaciteit iedere extra dollar kan gebruiken en dat ook doet.
Verder gaf Disney Food Blog ook aan dat zowel voor als na de entree scanner jerrycans met desinfecterende gel staan. En ik denk dat men in de US en ook hier langzaam aan in een situatie komt dat er meer wordt verwacht van de eigen verantwoordelijkheid van gasten.
Ik vind het met de steigerde cijfers ook wel een beetje gek. Maar toen er hier 12.000 besmettingen per dag waren en de IC’s goed vol lagen bleven de Efteling, Walibi en Toverland ook schreeuwen dat ze best open konden. Dus ja, of parken nu gelijk alles weer moeten afschalen in de USA of elders. Ik weer het niet . . .
Twijfel ook in hoeverre de parken en dierentuinen en . . . . . echt covid hotspots zijn.
En over de vlieger show, het zal vast mooi zijn hoor. Maar het komt ook vooral een beetje heel goedkoop over op mij. Maar misschien valt het straks met de volledige setup mee. Tot nu toe loop ik er niet echt warm voor.