Hjalmar klopt, al zijn die eerstgenoemde qua data ook flink uitgesteld is het gerucht dacht ik? Daarnaast verwacht ik op entertainment gebied niet veel aangezien er helaas nog niet veel mag. Alhoewel: bij Universal draaien er wél gewoon shows. Het Magic Kingdom is inmiddels wel toe aan een nieuwe parade en ook Fantasmic, Beauty and the Beast en The Little Mermaid kunnen écht niet meer. Al speelt dat probleem al vele jaren natuurlijk.
Aangezien de viering al over 8 maanden begint hoop ik dat er binnenkort meer nieuwigheden bekend gemaakt worden. Nieuwe attracties koppelen aan een jubileum is niet gek en tevens een luxe die vele resorts niet hebben, maar normaliter gaat dat gepaard met een flinke dosis extra/nieuw entertainment. Dat eerste komt, al zij het een stuk later dan gepland, zeker goed. Over dat laatste is nog niet veel bekend en daar heb ik dus ook mijn twijfels over. Los van Harmonius natuurlijk, maar ook dat zie ik meer als een vervanging van een show die ook écht te oud was (1999) dan een nieuwigheid voor de 50ste. 😄
Je merkt dat Walt Disney World, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Parijs en in meerdere mate Anaheim, gericht is op eenmalige bezoekers. Een ander Disney resort komt niet weg met shows welke al onveranderd te zien zijn sinds 1991. Voor ‘the best Celebration on Earth’ mogen ze naar mijn mening wel iets meer uit de kast trekken dan extra decoraties, nieuwe lampjes, nieuwe outfits en 2 attracties die al gepland stonden 🙃 Al is dat misschien ook te veel vanuit ‘ons’ Franse resort gedacht waar we ieder jubileum worden getrakteerd op enorm veel nieuw/extra entertainment, op dat gebied is Walt Disney World nu eenmaal geen uitblinker. Benieuwd of er nog meer nieuwigheden aangekondigd gaan worden, we gaan het de komende 8 maanden zien ☺️