UntamedWestland Je vraagt je bijna af of Hamilton niet beter ieder weekend een nieuwe motor kan pakken en vanaf de 6e plek start, zo hard liep dat ding.
Breng ze nu niet op ideeën 😉 🙂 😛 😃
UntamedWestland Ze hebben hem een boete gegeven, dus geen impact voor het kampioenschap.
Je mag ook niets meer als wereldkampioen, maar goed, denk een redelijk goede keuze zo 🙂
[EDIT]
AD artikel - Buitenlandse Media zien Max als Onsportief
Was het nu ook echt zo erg als hier wordt omschreven. Geheid dat ik een beetje met die oranje bril op heb gekeken, maar tegelijkertijd denk ik dat die 1e keer de slipstream breken minder handig was, maar ik snap de keuze wel, verder was de beweging continu en kreeg ik niet het idee dat Verstappen op zoek was naar een botsing zoals door enkele kranten wordt aangegeven.
Uiteindelijk denk ik dat Max, net als de rest van de wereld, wist dat zijn slinger actie meer uitstel van executie was, want Hamilton was gewoon veel sneller. Had niet het idee dat hij heel onsportief was eigenlijk . . .
SynVox218 Dit kun je ook afleiden uit het gedrag van Toto en zijn opmerking: piep them all.
Ergens vind ik dit nog wel eng eigenlijk, had hem al eerder gequote, maar je zou verwachten dat de teambazen juist genuanceerd zouden zijn en professioneel zouden reageren. De laatste weken begint het steekspel tussen Christian en Toto wel heel heftig te worden en ik begin ergens wel bang te worden voor teamorders die straks juist gevaarlijk gedrag in de hand gaan spelen.
Ergens wel eng dit.