SynVox218 Je merkt wel bij Mercedes dat ze op ramkoers gaan. De motoren vol opschroeven en straks werd bekend dat Mercedes ieder klein detail aan gaat pakken bij andere teams. Dit kun je ook afleiden uit het gedrag van Toto en zijn opmerking: piep them all.
Ik denk ook dat het het enige is dat ze kunnen doen. Bedoel, vorige jaren waren ze zo enorm dominant dat ze nergens over te vrezen hadden. 3-4 races voor het einde van het seizoen was de buit al binnen voor de coureur, maar ook vaak voor de renstal, dat is nu anders, op beide posities heeft Red Bull nog kansen. En het wordt nu duidelijk dat Toto niet heel goed om kan gaan met die stress, maar ergens zagen we dat al eerder in dit seizoen, zeker bij zijn verantwoordingen rond het incident op Silverstone.
SynVox218 Dit kan nog een heel bijzonder einde van het seizoen worden. Ik kan niet wachten om de ontknoping mee te maken.
Ik hoop vooral dat het fair blijft, vanuit beide kampen, een DRS vleugel die te ver open klapt moet beboet worden, en ook als Red Bull zo'n technische fout maakt zullen ze de consequenties ervan in moeten zien. Maar, ik hoop echt dat ze het op het circuit gewoon netjes houden en daar gerust nek aan nek racen zoals in de VS, maar daarin wel met respect met elkaar omgaan en ervoor zorgen dat het materiaal heel blijft.
SynVox218 Hamilton dat hij professioneel blijft ondanks al het gedoe.
Ja, ik vond hem gisteren heel professioneel rond deze tegenslag, en nogmaals, 14-15 plekken inhalen in 24 ronden, ik vind het echt een prachtprestatie, dit belooft wat voor de race van vandaag!