Tonnie Maar ze wilde vooral dingen allemaal anders gaan doen, en ze gingen de F1 echt vanaf de grond opnieuw opbouwen...
Wat een drama was dat ja. En wat gaan ze opnieuw doen? Want alles wat ze opnoemen (historie, regelgeving, achtergronden) deed Zing ook maar dan wat minder pretentieus en serieus en ook met een Max bril maar dat alles beviel me uitstekend.
Ik vind de hele overname echt ruk, het dwingt me tot vervelende keuzes hoe ik tv blijf kijken. Of Ziggo eruit en via Apple TV (investering) compleet anders TV kijken wil ik het betaalbaar houden, want op een andere manier krijg ik de F1TV app niet werkend. (PlayStation of Smart TV hebben de app niet, en streamen vanaf de telefoon vind ik ruk)
Of Ziggo aanhouden en VIAPlay aanschaffen erbij maar dat is me veel te duur.
Of naar aan andere provider bijvoorbeeld via glasvezel en dan een goedkoper pakket waardoor VIAplay betaalbaar wordt, maar dat betekent weer kabels trekken door huis en daar in moeten investeren.
Ja, ik ben allicht wat ouderwets, maar kijk graag nog gewoon tv ipv alles maar te streamen. Het wordt er daarnaast allemaal niet goedkoper op…